منشور فعالیتهای شورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران اعلام شد

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران از از برنامه های پیشروی این مرکز در راستای برند سازی مدارس سما تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا آزادبر به تبین منشور فعالیتهای مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران جهت برندسازی و رشد و تعالی مدارس در حوزه های آموزشی ، اداری و مالی، پرورشی ، تربیت بدنی و پژوهشی درسال تحصیلی 96-95 پرداخت.

وی ضمن با اهمیت خواندن فعالیتهای آموزشی و توصیه به اهتمام ویژه به آن گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی و همفکری با اولیا توجه به آزمونهای هماهنگ ، شناخت استعداد ها از مولفه های مهم در حوزه آموزش است.

وی با بیان اهمیت یادگیری هرچه بهتر زبان خارجی کنار زبان مادری افزود: آموزش زبان انگلیسی تحت نظارت انستیتو زبان سما ، ترغیت دانش آموزان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی از برنامه های پیشرو در حوزه آموزش خواهد بود.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران ضمن بیان اینکه مدارس سما تهران سعی میکند دانش آموزان را در ابعاد مختلف رشد و تعالی دهد، گفت: توجه به امور معنوی مانند نماز جماعت و آموزش قرائت قرآن در کنار آموزش مهارتهای زندگی و اجتماعی و توجه به سلامت تن و روان در حوزه پرورشی و تربیت بدنی سرلوحه امور این مرکز می باشد.

علیرضا آزدبر با بیان اینکه در برنامه برندسازی سما تمام همت خود را به کار گمارده ایم که به حوزه پژوهش توجه ویژه ای شود ادامه داد: توجه به فناوری نانو وشرکت دانش آموزان در سایر مسابقات و تجهیز کارگاه ها به منظور زیر ساخت مناسب در این حوزه مورد اهتمام جدی است.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران در پاسخ به این سوال که چگونه دانش آموزان با مهارتهای مختلف آشنا می شوند؟ گفت: سما تهران در هر مدرسه آموزش یک فن و مهارت را در دستور کار خود قرار داده است.و به منظور آشنایی هرچه بیشتر با حرف و مشاغل مختلف و استفاده از پتانسیل سازمان فنی وحرفه ای با این سازمان رایزنی لازم صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه استفاده صحیح از منابع مالی و صیانت از اموال باید در سما نهادینه شود ادامه داد: مدارس سما تهران ضمن اینکه باید تمام تلاش خود را در جهت جذب دانش آموزان بکار گمارند باید در استفاده صحیح از منابع مالی نیز همت خود را بکار گیرد.

ارتقای بنیه علمی و دانش افزایی برای کارکنان و دبیران و توجه ویژه به جذب معلمین و دبیران کارآمد از دیگر نکات مطرح شده توسط دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما تهران بود.

کد خبر: 708338

وب گردی

وب گردی