راه اندازی شرکت خدمات رسانی در حوز ه علم و فناوری کشور

مدیر کل ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی شرکت خدمات رسانی به شرکت های دانش بنیان در حوزه علم و فناوری کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز؛ داوود ثمری در گفتگو با ایسکانیوز درباره شرکت تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی به خبرنگار ایسکانیوز اظهار کرد: مقدمات تشکیل شرکت تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی از چند ماه قبل فراهم شده بود و به امید خدا در زمانی نه چندان دور، با معرفی اعضای هیات مدیره، کار خود را آغاز می کند.

او افزود: هدف اصلی این شرکت مشاوره و ارائه خدماتی مانند بازاریابی، رصد بازار، خدمات فنی، مالی، اقتصادی و حقوقی به شرکت های دانش بنیان است.

مدیر کل ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ما بر این اعتقادیم که این شرکت ها در صورتی پیشرفت می کنند که توانمندی های لازم را بدست آورند و با آموزش ها و مشاوره های لازم در این حوزه برای ورود به بازار آماده شوند.

ثمری خاطر نشان کرد: بسیاری از شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، در استان های مختلف کشور پراکنده هستند، این شرکت خدمات رسانی می تواند امکان مشاوره برای شرکت های دانش بنیان در شهرهای دور را نیز تسهیل بخشد. ما در صددیم که بتوانیم با راه اندازی این شرکت، هسته ها و واحدهای فناوری را بوجود آوریم که بتوانددر حوزه علم و فناوری کمک های چشمگیری به کشور کند.

او در پایان خاطر نشان کرد: درست است که این دانشگاه، فعالیت خود را با مشاوره در این حوزه آغاز می کند اما با گذشت زمانی کوتاه تجاری سازی را هدف قرار می دهد. شرکت خدمات رسانی شرکت های دانش بنیان تنها مختص به فعالیت های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی نیست بکله همه شرکت ها در حوزه علم و فناوری می توانند از خدمات این شرکت استفاده کنند.

203/200

کد خبر: 708356

وب گردی

وب گردی