برگزاری جلسه نهایی کمیته داوری سومین جشنواره لقمان حکیم صبح امروز در معاونت علوم پزشکی /اعلام نتایج؛21 آذر ماه

جلسه نهایی کمیته داوری سومین جشنواره لقمان حکیم در معاونت  علوم پزشکی با حضور کمیته ای از هیات داوران این جشنواره صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در جلسه نهایی کمیته داوری سومین جشنواره لقمان حکیم مدارک ارسالی نفرات و گروه های نزدیک به رتبه برتر در محور های پژوهش شامل: محقق برتر، محقق برتر جوان، مقاله برتر، مرکز تحقیقات برتر، کتاب برتر، مجله برتر، ابداع، اختراع و محصول برتر؛ در محور آموزشی که شامل: استاد برتر، گروه آموزشی برتر، دفاتر و مراکز توسعه آموزش علوم پزشکی (EDO, EDC) برتر)؛ محور خدمات سلامت شامل: (دانشگاه مجری طرح دانشگاه سالم برتر، بیمارستان ارتقا دهنده سلامت برتر و در نهایت، محور دانشجویی «دانشجو و دانش آموخته برتر» مورد بررسی مجدد قرار گرفت.
دکتر هنگامه بختیار، مدیرکل دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در این جشنواره گفت: در این دوره از جشنواره، در مجموع در چهار محور اصلی، 177 نفر و گروه، مدارک خود را به طور کامل ارسال نمودند و به عنوان شرکت کننده در نظر گرفته شدند.
وی بیان داشت: پرونده های ارسالی، بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت نام 4 کارگاه تخصصی در چندین جلسه در واحد دندانپزشکی تهران برگزار شد و بر اساس شاخص های اعلام شده که در سایت جشنواره قابل دسترس هست، تمامی پرونده ها مورد پایش قرار گرفت و تعدادی که به مقام برتر نزدیک یودند در این جلسه که جلسه نهایی بود، ارائه و مورد بررسی نهایی قرار گرفتند.
دکتر بختیار بیان داشت: نتایج این جلسه در روز یکشنبه 21 آذر ماه سال جاری در بیمارستان فرهیختگان برگزار و از برترین های عرصه سلامت و پزشکی تقدیر بعمل خواهد آمد.
وی در پایان از همکاری و تلاش های واحد دندانپزشکی به عنوان حامی این جشنواره و نیز کارشناسان دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی نمود.

200/202

کد خبر: 708361

وب گردی

وب گردی