رییس واحد گچساران: دکتر میرزاده دانشگاه را از شیوه آموزش محور به سمت دانشگاه کارآفرین و اقتصاد محور سوق داده است

رییس واحد گچساران گفت: دکتر میرزاده در بحث مراکز تحقیقاتی و مرکز رشد دیدگاه  عمیقی داشته و  بخش پژوهش محور، جز بخش‌هایی است که بر آن نظارت کامل داشته و به این ترتیب دانشگاه از حالت کمی به سمت کیفی‌سازی حرکت کرده است.

اسد الله ملک زاده،رییس واحد گچساران دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه فعالیت‌های دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه را از شیوه آموزش محور به سمت دانشگاه کارآفرین و اقتصاد محور سوق داده است به ایسکانیوز گفت: دکتر میرزاده در بحث مراکز تحقیقاتی و مرکز رشد دیدگاه عمیقی داشته و بخش پژوهش محور، جز بخش‌هایی است که بر آن نظارت کامل داشته و به این ترتیب دانشگاه از حالت کمی به سمت کیفی‌سازی حرکت کرده است.
وی عنوان کرد: در توسعه تحصیلات تکمیلی و رشته‌های بین رشته‌ای و بحث اعزام به خارج از کشور و فرار مغزها نیز دکتر میرزاده تلاش‌های چشمگیری داشته که عملکرد او همواره موجب ارتقاء و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی شده است. بعلاوه از زمانی که دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شدند تولید علم در واحد گچساران 2 الی 3 درصد افزایش یافته است.
ملک زاده یادآور شد: شرکت‌های دانش بنیان یک بحث اقتصاد مقاومتی است که در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت جدی پیگیری می شود با این هدف که دانشگاه‌ها در راستای عدم وابستگی به شهریه دانشجو حرکت کنند و در واقع بحث استقلال واحدهای دانشگاهی از شهریه دانشجو در میان است. در حال حاضر واحد گچساران در بحث اقتصاد دانش بنیان با شرکت رعد بوشهر همکاری می‌کند.

رییس واحد گچساران خاطر نشان کرد: براساس تعریف شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌هایی هستند که بر مبنای علم و دانش در جهت درآمدزایی و عدم وابستگی به شهریه راه اندازی شده اند که در این مسیر لازم است از ظرفیت های هیات علمی در جهت پیشرفت آن ها استفاده کنیم .

او ادامه داد: براساس شاخصه‌هایی که وزارت علوم برای رشته دکتری و یا رشته‌های ارشد دارد باید بستر سخت افزاری و نرم‌افزاری آن در دانشگاه ها آماده باشد بنابراین واحد گچساران از طریق جذب اساتید در مقطع دانشگاهی و اساتید ابتدا این بستر را مهیا و سپس در راه توسعه تحصیلات تکمیلی گام برداشته‌ است.

200/202

کد خبر: 708363

وب گردی

وب گردی