دوبله یک فیلم در واحد شاهرود به سرپرستی چنگیز جلیلوند

دبیر کانون رادیو واحد شاهرود: یکی از برنامه های کانون رادیو واحد شاهرود  در آینده نزدیک برگزاری کارگاه دوبله توسط چنگیز جلیلوند است، در این کارگاه دانشجویانی که صدای بهتری دارند توسط  جلیلوند انتخاب شده و در آن کارگاه آموزش می بینند و در آخر هم یک فیلم توسط پذیرفته شدگان کارگاه دوبله می‌شود.

علیرضا هاشم پور دبیر کانون رادیو دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود درباره فعالیت های این کانون به ایسکانیوز، گفت: کانون رادیو در واحد شاهرود نوپا است، قبلا فعال بوده اما از زمانی که دانشجویانی که مسئولیت اداره آن را برعهده داشتند فارغ التحصیل شدند فعالیت آن کمتر شد اما در مراسم توجیحی که مهر ماه امسال داشتیم 5 نفر به عنوان شورای مرکزی کاندیدا شدند که یکی از آن 5 نفر من بودم. بعد انتخاباتی برگزار شد با حضور حداکثری بچه هایی که عضو کانون بودند و آرایی که جمع شد با 22 رای به عنوان نفر اول در این 5 نفر انتخاب شدم و به عنوان دبیر کانون رادیو سمنان در دانشگاه واحد شاهرود کارم را شروع کردم.
وی افزود: کارهایی که تا کنون در این کانون انجام شده برنامه ای است که در رادیو استان سمنان تحت عنوان « شب های نقره ای»، یکشنبه و پنج شنبه ها ساعت 9:30 تا 10:30 پخش می شود و آیتم های آن تقریباً حدود پانزده تا بیست دقیقه است.

او ادامه داد: دیگر اینکه در همین ماه کارگاه آموزشی داریم تحت نام «فن بیان و برنامه سازی برای رادیو» که عضو گیری آن در دست اقدام است و از طریق کانال تلگرامی روابط عمومی دانشگاه، تبلیغاتش انجام می‌شود و بچه ها تماس می گیرند و اعلام آمادگی می کنند که برای آذرماه قرار است برگزار شود.

هاشم پور با اشاره به مدرکی که در پایان دوره به دانشجویان اعطا می شود، گفت: مدرک بین المللی دو زبانه در آخر کارگاه تقدیم می شود. یکی دیگر از برنامه های کانون رادیو واحد شاهرود در آینده نزدیک برگزاری کارگاه دوبله توسط چنگیز جلیلوند است، در این کارگاه دانشجویانی که صدای بهتری دارند توسط جلیلوند انتخاب شده و در آن کارگاه آموزش می بینند و در آخر هم یک فیلم توسط پذیرفته شدگان کارگاه دوبله می‌شود.

وی افزود: پیگیری هایی انجام داده ایم که این فیلم وارد شبکه خانگی شود، امیدواریم ما وزارت ارشاد با ما همکاری داشته باشد تا آن فیلم وارد عرصه پخش سینمای خانگی شود. یا اینکه از طریق شرکت هایی که تولید و پخش آثار تصویری و صوتی را بر عهده دارند بتوانیم وارد رایزنی شویم و تحت نام آنها عرضه شود اما بیشتر تلاش می کنیم که کاملا مستقل انجام شود.

501500

کد خبر: 708401

وب گردی

وب گردی