بدترین افتتاحیه هالیوود با اکران «قوانین صدق نمی کنند» رقم خورد

فیلم جدید وارن بیتی یکی از ضعیف‎ترین افتتاحیه‌های فیلم در همه تاریخ آمریکا را رقم زد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، فیلم جدید وارن بیتی که پس از ۱۵ سال ساخته و با عنوان «قوانین صدق نمی‌کنند» راهی پرده‌های سینماها شده با یکی از بدترین افتتاحیه‌های تاریخ روبه‌رو شد.

این فیلم درباره چهره مشهور هالیوود یعنی هاوارد هیوز است و خود وارن بیتی در آن نقش آفرینی کرده است.

این فیلم با فروش ۲.۲ میلیون دلار در ۲۳۸۲ سالن سینما در پنج روز که شامل تعطیلات شکرگزاری هم می‌شد، یکی از بدترین افتتاحیه‌های آمریکا را تجربه کرد.

به طور متوسط این فیلم در هر سالن سینما ۱۸۴ دلار فروش کرده است.

در این فیلم که با بودجه ۲۵ میلیون دلاری ساخته شده لیلی کالینز، الدن الدریچ، متیو برودریک، آلک بالدوین، استیو کوان، اد هریس، مارتین شین و آنت بنینگ همسر وارن بیتی بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم درباره رابطه بین یک بازیگر زن جوان و راننده هیوز است، در حالی که هیوز ارتباط بین افرادی را که برای او کار می‌کردند، ممنوع کرده بود.

وارن بیتی بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده مشهور از سال ۲۰۰۱ که در فیلم «شهر و کشور» بازی کرده بود در هیچ فیلم دیگری ظاهر نشده بود و انتظار زیادی برای اکران این فیلم او وجود داشت.

بیتی که نامزدی ۱۴ جایزه را در سابقه سینمایی‌اش دارد و جایزه بهترین کارگردانی را برای فیلم «سرخ‌ها» دریافت کرده در شرایطی در بهترین فصل سینمایی سال با جدیدترین فیلمش بازگشته که منتقدان منتظر تماشای این فیلم بودند و مطرح می‌شد این فیلم می‌تواند در میان امیدداران اسکار جایگاه مستحکمی داشته باشد.

این فیلم ۲۷ ژانویه در بریتانیا اکران می‌شود و همزمان با اکران فیلم «اره آهن‌بری» مل گیبسون راهی سینماها خواهد شد.

501

کد خبر: 708489

وب گردی

وب گردی