آیین نکوداشت مدیر اداری بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

در مراسمی که به مناسبت نکوداشت مدیر اداری بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد، معاون اداری و مالی این واحد با قدرشناسی از زحمات وی، آینده دانشگاه را روشن و رو به رشد خواند.

به گزارش ایسکانیوز، معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در آیین نکوداشت خدمات و تلاش 30 ساله مدیر اداری واحد دامغان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با برخورداری از اتحاد و همدلی بین کارمندان و استادان به بخش قابل اعتنایی از اهداف کیفی دست یافته است.

مهندس مهدی لشگری با توجه به دیدگاه‌های دکتر میرزاده در موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: با تاکید ریاست عالیه دانشگاه، هر یک از همکاران دانشگاهی می‌توانند ایده‌های علمی خود را اعلام کنند و مطمئن باشند که تفکر ایشان با پشتوانه‌های دانشگاهی حمایت خواهد شد.

لشگری، شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی را با توجه به علوم رفتار سازمانی، بلای موسسات اداری خواند و خاطرنشان کرد: شایعه‌پراکنی علاوه بر تخریب بنیادهای اداری، زمینه‌های بروز اختلاف بین اعضاء را بوجود می‌آورد و دسترسی به اهداف والای سازمان را دچار آسیب می‌کند.

معاون مالی اداری واحد دامغان به بخشی از توفیقات اقتصادی واحد نیز اشاره کرد و گفت: رسیدگی به دانشجو به عنوان ولی‌نعمت سازمانی دانشگاه، استادان و کارمندان در پیشانی توجه این واحد دانشگاهی است و برای وصول اهداف سازمانی تلاش جدّی خواهیم داشت و با اطمینان اعلام می‌کنیم که آینده دانشگاه آزاد اسلامی روشن و توفیقات آن در دهه چهارم خدمت کماکان رو به رشد و تعالی خواهد بود.

لشگری به بخشی از خدمات 30 ساله هادی ناظمی مدیر اداری واحد دامغان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اشاره کرد و گفت: 30 سال تلاش خستگی ناپذیر و خدمت صادقانه جناب ناظمی برای نسل دانشجویان عزیز، ستودنی است.

لشگری با آروزی توفیق و بهروزی برای این همکار خدوم دانشگاهی ابراز امیدواری کرد؛ وی در تمامی عرصه‌های زندگی موفق و پیروز باشد.

در پایان مراسم لوح سپاس و هدایای نفیسی از طرف دانشگاه و کارکنان به رسم یادبود به این بازنشسته صمیمی واحد دامغان اهدا شد.

200

کد خبر: 708566

وب گردی

وب گردی