خروجی رسانه باید دفاع از حقانیت دانشگاه باشد/ ظرف 3 سال گذشته نرم افزار مدیریت دانشگاه برای روش ها و منش های جدید طراحی و اجرایی شد

جلسه تقدیر از برگزار کنندگان غرفه گروه رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات صبح امروز با حضور دکتر میرزراده برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه ضمن تشکر از تمام مسولان برگزاری غرفه گروه رسانه های دانشگاه‌آزاد اسلامی در نمایشگاه مطبوعات گفت: یکی از نکات مثبت در نمایشگاه مطبوعات امسال تجمیع رسانه های دانشگاه‌آزاد اسلامی بود که نشان از همگرایی و هم افزایی در مجموعه رسانه های این دانشگاه است.

وی افزود: تجمیع رسانه های دانشگاه در نمایشگاه مطبوعات موجب هماهنگی و در عین حال تاثیرگذاری بیشتر شد، امیدوارم این کار در دیگر برنامه های دانشگاه نیز صورت گیرد.

دکتر میرزاده همچنین از ایجاد غرفه گروه رسانه های دانشگاه‌آزاد اسلامی، در نمایشگاه هفتاد و یکمین اجلاس مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

رییس دانشگاه‌آزاد اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده در سه سال گذشته، گفت: این اقدامات را می توان در یک عبارت و عنوان خلاصه کرد و آن طراحی و اجرای یک نرم افزار جدید مدیریتی در تمام حوزه های دانشگاه آزاد اسلامی است که با آن روش ها و منش های جدید در دانشگاه اجرایی شد.

وی افزود: یکی از نشانه های این نرم افزار جدید تولید بیش از 53 درصد از تولیدات کل علمی دانشگاه‌آزاداسلامی در طول سه سال گذشته است. همچنین در حوزه تصویب رشته ها در مقطع دکتری 2 هزار و 424 رشته محل و در مقطع کارشناسی ارشد 7 هزار و 480 رشته محل به تصویب رسیده که این تعداد در طول سی سال گذشته در مقطع دکتری408 رشته محل و در مقطع کارشناسی ارشد 2 هزار و 300 رشته محل بوده است.

رییس دانشگاه‌آزاد اسلامی با اشاره به بومی گزینی در این دانشگاه، گفت: بومی گزینی را می توان همانند یک طرح فرهنگی دانست چرا که موجب آرامش خاطر خانواده های دانشجویان شده است. امروز در 51درصد دوره دکتری و 96درصد دوره های کاردانی و کارشناسی و 71درصد کارشناسی ارشد بومی گزینی صورت گرفته است.

دکتر میرزاده خطاب به رسانه های دانشگاه‌ازاد اسلامی گفت: با وجود مخالفان دانشگاه آزاد اسلامی رسانه های این دانشگاه باید در معرفی دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش فعالیت کنند و در انعکاس حقیقت کوشا باشند چراکه خروجی رسانه باید دفاع از حقانیت دانشگاه باشد.

منوری: تدوین مانیفست رسانه های دانشگاه‌آزاد اسلامی

در ابتدای این جلسه دکتر منوری مدیرکل روابط عمومی دانشگاه‌آزاد اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از کلیه دست اندرکاران گزارشی از روند اجرای غرفه رسانه های دانشگاه ارائه کرد و گفت: امسال برای اولین بار مجموعه رسانه های دانشگاه‌آزاد اسلامی در یک غرفه و در کنار هم جمع شدند که این نشان از همگامی، همراهی، همدلی و همکاری در مجموعه دانشگاه است.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه‌آزاد اسلامی از تدوین مانیفست رسانه های دانشگاه‌آزاد اسلامی در شواری هماهنگی چاپ و انتسارات و رسانه های دانشگاه خبر داد و گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه و همراهی و یکپارچگی مجموعه رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی مانیفست رسانه های این دانشگاه در دست تدوین است.

در ادامه جلسه دکتر ظهوریان رئیس شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تجمیع رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، گفت: اتفاق خوبی که امسال در نمایشگاه مطبوعات افتاد تجمیع رسانه های دانشگاه بود که این نشان از وحدت رویه در دانشگاه آزاد اسلامی است.

همچنین دکتر عقیلی مدیرمسول روزنامه فرهیختگان در این جلسه گفت: امیدوارم در نمایشگاه سال آینده بتوانیم غیر از همگرایی سازمانی همگرایی محتوایی را نیز در سانه های دانشگاه داشته باشیم.

وی با اشاره به مانیفست رسانه های دانشگاه‌آزاد اسلامی گفت: با تدوین این مانیفست در آینده شاهد تولید محتوای مشترک به مبنای هم افزایی خواهیم بود، همچنین امیدوارم در آینده ای نزدیک مجموعه رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی در تولید خبر به سازمانی پویا و سریع و با وحدت رویه تبدیل شوند.

دکتر مریم جمشیدی مدیر عامل خبرگزاری آنا ضمن ارزیابی مثبت از تجمیع رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، از حسن توجه رییس دانشگاه به زحمت همکاران بخش های مختلف دانشگاه تشکر کرد.

در پایان این جلسه لوح تقدیری به مسولان برپایی غرفه گروه رسانه های دانشگاه‌آزاد اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات توسط دکتر میرزاده اهدا شد.

200

کد خبر: 708622

وب گردی

وب گردی