برگزاری  جلسه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد بوکان

به مناسبت هفته پژوهش جلسه ای جهت هماهنگی بیشتر در دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با حضور ریاست دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه، رئیس اداره پژوهش و اعضای شورای پژوهش دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این جلسه انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ضمن خیرمقدم به حاضرین در سخنانی با هدف برنامه ریزی و نظارت بر برگزاری مراسم هفته پژوهش ، بر تقویت روحیه ی پژوهشگری، استفاده از نیروهای علمی، مولفان و پژوهشگران و همچنین ایجاد شرکتهای دانش بنیان در جهت کسب درآمدهای غیر شهریه و ایجاد اشتغال و تولید دانش و فناوری در این واحد تاکید کردند.

در ادامه یونس رسول دشت رئیس اداره پژوهش اهداف تشکیل جلسه را تشریح و بر ضرورت جلب مشارکت اساتید، کارکنان و دانشجویان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته پژوهش و فناوری، به معرفی و تشریح اهداف وبرنامه ها هفته پژوهش پرداخت.

وی همچنین ادامه داد : بحث پژوهش شامل طرحهای مختلف دانشگاهی و ارتباط با صنعت است که در واحد های دانشگاهی در جهت فعال تر کردن آن باید اقدام لازم صورت گیرد.

در پایان جلسه ضمن تبادل نظر با اعضای جلسه، اجرای برنامه های پژوهشی تصویب و مقرر گردید درمورد وظایف و برنامه های کمیته های علمی و اجرای در جلسه آتی به صورت اختصاصی بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

لازم به ذکر است برنامه های هفته پژوهش از 24 آذر 95 تا 28 آذر ماه 95 در این واحد برگزار خواهد شد.

205/200

کد خبر: 708700

وب گردی

وب گردی