"سوء(ذن/زن/ظن)های دراماتیک" در گالری ابد

گالری ابد که فعالیت رسمی خود را از مهرماه امسال با نمایش آثاری از چهار هنرمند با عنوانِ "درنوردیدنِ فانتزی" آغاز کرد، برای دومین نمایش خود، آثار جدید سودابه کردی را تحت عنوان "سوء(ذن/زن/ظن)های دراماتیک" برگزیده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی گالری ابد؛ سودابه کردی متولد 1360 و دانش آموخته طراحی صحنه از دانشگاه هنر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نقاشی از دانشکده هنر و معماری تهران است. او که تجربه چندین طراحی صحنه و لباس را در حوزه تئاتر به همراه کسب مقام و جوایز در کارنامه خود دارد، پس از گذشت نه سال دومین نمایشگاه انفرادی خود را در گالری ابد برگزار خواهد کرد. اولین نمایشگاه انفرادی سودابه کرمی در سال 1386 و در نگارخانه ثروت شامل آثار نقاشی و ترکیب مواد بوده است.

بنا به گفته مسئول روابط عمومی گالری ابد این نمایشگاه شامل ده اثر عکس-نقاشی (Photo-painting) است که با حفظ اصالت هر یک از مدیوم‌ها از نظر هنرمند به یک نتیجه واحد و مورد قبول جهت ارائه در قالب مجموعه حاضر رسیده‌اند.

نمایشگاهِ "سوء(ذن/زن/ظن)هایِ دراماتیک" در ساعت 16 جمعه دوازدهم آذرماه گشایش می‌یابد و به مدت دو هفته، هر روز به غیر از روزهای چهارشنبه از ساعت 16 تا 20 پذیرای بازدید علاقمندان خواهد بود.

گالری ابد در گیشا، خیابان شهید علیایی، خیابان جوادی، پلاک 53 واقع شده است.

504

کد خبر: 708768

وب گردی

وب گردی