تقویت تجهیزات لجستیکی برای مقابله با مخاطرات طبیعی ضروری است

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل دهند گفت: توان لجستیکی بالا خدمت رسانی به آسیب دیدگان و مدیریت شرایط بحرانی را تسریع می بخشد و متاسفانه برخی از دستگاه ها تامین تجهیزات را در اولویت قرار نمی دهند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مسعود امامی یگانه که در جلسه دبیران کارگروه های تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان سخن می گفت تاکید کرد: همه دستگاه های عضو مدیریت بحران و شهرداری ها باید تقویت تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای مقابله با شرایط بحرانی ناشی از مخاطرات طبیعی را در اولویت قرار دهند.

وی با اعلام اینکه همه کارگروه های زیر مجموعه مدیریت بحران آموزش نیروهای تخصصی و جامعه مخاطب را در برنامه های کاری خود قرار داده اند گفت: آموزش اقشار مختلف مردم و نیروهای درگیر در مدیریت شرایط بحرانی با بهره مندی از امکانات و تجهیزات مورد نیاز دو مقوله اجتناب ناپذیر در مدیریت بحران است.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ارتقای حساسیت اجتماعی و بهره مندی از مشارکت مردم در مدیریت بحران را یادآور شد و افزود: احساس مسئولیت در تمام شئون اجتماعی اعم از نظارت دقیق بر ساخت و ساز ، استفاده از مصالح استاندارد ، ترویج فرهنگ بیمه برای تامین بخش عمده ای از خسارات و تغییر سبک زندگی با محوریت پیشگیری از خسارات و تلفات حوادث طبیعی، صیانت از جان و اموال مردم در حوادث را فراهم می کند.

امامی یگانه از دبیران کارگروه های تخصصی مدیریت بحران استان خواست استمرار دوره های آموزشی تخصصی را تا پایان سال در دستور کار قرار دهند.

کد خبر: 708786

وب گردی

وب گردی