حضور آخوندی در جلسه سه‌شنبه کمیسیون عمران

معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی از حضور آخوندی در جلسه سه‌شنبه آینده کمیسیون عمران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا محفوظی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به درخواست تعدادی از نمایندگان برای استیضاح و استعفای آخوندی گفت: فشار کنونی را برای انجام استیضاح و استعفا درست نمی‌دانم زیرا در حال حاضر سانحه قطار باید به دقت بررسی شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خود بسر می‌برند و این درخواست استیضاح بیشتر به صورت غیابی و تلفنی انجام شده لذا باید منتظر حضور آن‌ها در صحن بود تا استیضاح‌ به صورت عملی امضا شده و به کمیسیون تخصصی ارجاع شود.
محفوظی با بیان اینکه در این شرایط باید نگران ایمنی و جان انسان‌ها باشیم، اظهار داشت: روز گذشته در محل حادثه حضور یافتیم و باید با رفع مشکلات موجود مراقب بود تا بار دیگر این مسائل پیش نیاید.
معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: نگاه عمومی دولت آن است که جامعه دچار مشکل، فشار و سرگردانی نشود لذا این سانحه باید بررسی و رسیدگی تا نقاط ضعف و خطاها آن پیدا شود.
وی از حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی سه‌شنبه هفته آینده در کمیسیون عمران خبر داد و خاطرنشان کرد: بنده با تعدادی از نمایندگان مجلس صحبت کرده‌ام و بسیاری از آن‌ها بر این عقیده‌اند که نباید در این شرایط تصمیمات احساسی گرفت که نامناسب نباشد.

302/300

کد خبر: 709093

وب گردی

وب گردی