«ملت عشق» نقد می شود

نشست هفتگی شهر کتاب، این بار اختصاص دارد به نقد و بررسی کتاب «ملت عشق» که دباره مولانا و شمس نوشته شده و تاکنون خوانندگان فراوانی داشته است.

به گزارش ایسکاینوز به نقل از از روابط عمومی مرکز فرهنگی شهر کتاب، الیف شافاک، نویسنده‌ی مشهور ترکیه، درباره‌ی رمانی که با عنوان «ملت عشق» درباره‌ی مولانا و شمس نوشته و خوانندگان فراوانی داشته، می‌نویسد: «کائنات هم مثل ما قلبی نازنین و قلبش تپشی منظم دارد. سال‌هاست به هر جا پا گذاشته‌ام آن صدا را شنیده‌ام. هر انسانی را جواهری پنهان و امانت پروردگار دانسته‌ام و به گفته‌هایش گوش سپرده‌ام. شنیدن را دوست دارم، جمله‌ها و کلمه‌ها و حرف‌ها را ... اما چیزی که وادارم کرد این کتاب را بنویسم، سکوت محض بود.»

رمان «ملت عشق» به زندگی انسان امروز در غرب و نیز رابطه‌‌ی شمس و مولانا در قرن هفتم اشاره می‌کند.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۱۶ آذر ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی رمان «ملت عشق» با ترجمه‌ی ارسلان فصیحی اختصاص دارد که با حضور سنان یامان، غلامرضا خاکی، محمدرضا موحدی و ارسلان فصیحی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم مراجعه کنند.

502500

کد خبر: 709098

وب گردی

وب گردی