وزش باد در بیشتر مناطق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،محمد اصغری گفت: امروز هوای استان های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و خراسان جنوبی آرام همراه با وزش باد است.

او افزود: استان های بوشهر، خوزستان، شمال فارس، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، سمنان، خراسان شمالی و بخش هایی از خراسان رضوی نیز امروز به علت افزایش رطوبت هوا، بارانی و در ارتفاعات برفی و مه آلود است.

اصغری با بیان اینکه پدیده غالب شمال شرق کشور باد است، گفت: هم اکنون در خراسان شمالی و بخش هایی از خراسان رضوی باد می وزد.

او افزود: امروز آسمان استان های ایلام، کرمانشاه، همدان،مرکزی، قزوین،زنجان، البرز و تهران صاف همراه با افزایش رشد ابر و وزش باد در بعد از ظهر است.

کارشناس هواشناسی اضافه کرد: امروز زمینه افزایش آلاینده های جوی در حد ناسالم وجود ندارد اما یکشنبه و دوشنبه به سبب هوای آرام افزایش آلاینده ها به ویژه در شهرهای صنعتی را شاهد خواهیم بود.

او افزود: از دوشنبه بعد از ظهر با ورود موج جدیدی از شمال غرب کشور ، باران در این مناطق آغاز می شود.

اصغری با بیان اینکه روزهای سه شنبه،چهار شنبه و پنجشنبه شاهد اوج بارش ها در کشور خواهیم بود، گفت: تهران از روز سه شنبه بارانی می شود.

او از روند کاهش دما به علت این موج خبر داد و افزود: امروز فقط قم دمای صفر درجه داشت و دمای دیگر مراکز استان ها بالای صفر بود.

دمای تهران نیز صبح امروز به 8 درجه بالای صفر رسید.

700/703

کد خبر: 709183

وب گردی

وب گردی