پزشکیان:  برخورد نباید به صورتی باشد که باعث شکاف و دعوا و تعمیق اختلافات شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمی‌گوییم با کسی که خلاف کرده است برخورد نشود، اما برخورد هم نباید به صورتی باشد که باعث شکاف، دعوا و تعمیق اختلافات شود.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود پزشکیان با انتقاد از برخی رفتارها در قبال نمایندگان مجلس، اقدامات خلاف قانون را به ضرر کل نظام و قوای سه‌گانه دانست و اظهار کرد: می‌آیند مسئله‌ای را که راحت می‌شود با آن برخورد کرد به یک چالش کشوری تبدیل می‌کنند و تنها کسی که با این اعمال خلاف قانون سود می‌برد دشمن است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی خواسته یا ناخواسته دارند کاری انجام می‌دهند که بهانه به دست افراد سوء استفاده‌گر داخل کشور داده می‌شود و سوژه تفرقه‌افکنی رسانه‌های خارجی و معاند را فراهم می‌کند در حالی که می‌شود در چهارچوب قانون به راحتی این مسائل را فیصله داد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماجرای اقدام به دستگیری محمود صادقی، ورود بزرگان مملکت را در این جریانات لازم دانست و خاطرنشان کرد: ما نمی‌گوییم با کسی که خلاف کرده است برخورد نشود، اما برخورد هم نباید به صورتی باشد که باعث شکاف و دعوا و تعمیق اختلافات شود.

پزشکیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تعامل سه قوه، ثبات مملکت را در انسجام بین قوا دانست و تاکید کرد: اگر قوای سه‌گانه با یکدیگر اختلاف پیدا کنند، پایه‌های مملکت سست خواهد شد، قوا باید انسجام خود را با هم حفظ کنند و در چارچوب قانون با منطق جلو بروند، در این بین اگر هم کسی مخالف با قانون عمل کرد، ما در مقابلش خواهیم ایستاد و کوتاه نخواهیم آمد.

300/302

کد خبر: 709191

وب گردی

وب گردی