آقای طاهری ! با ما تعامل کنید/قهر با رسانه ها به کدام گناه؟!

پرسپولیس موفق شد صدر جدول را از تبریزی ها پس بگیرد، اما مسائلی در این باشگاه رخ می دهد که مسوولان ترجیح می دهند رسانه ای نشود.

به گزارش ایسکانیوز، پرسپولیس روز گذشته موفق شد با یک گل از سد ماشین‌سازی تبریز بگذرد تا با کسب 26 امتیاز از 12 بازی یک بار دیگر تراکتورسازی 24 امتیازی را پشت سر گذاشته و به صدر جدول بازگردد. این برد هفتمین برد شاگردان برانکو در لیگ برتر جاری است که شاید با کمی دقت بیشتر می توانست با گل های بیشتری برای سرخ پوشان همراه باشد. آقای گل پر حاشیه پرسپولیسی ها که انگار قصد ندارد توپی را وارد دورازه حریفان کند؛ موقعیت های 100% گل که هدر می رود و تنها آه کشیدن و افسوس خوردن هواداران باقی می ماند.

مهدی طارمی بهترین گلزن لیگ برتر و آقای گل فصل گذشته تا اینجای لیگ از 12 بازی که برای تیمش انجام داده تنها موفق به زدن پنج گل شده است که با توجه به عملکرد این بازیکن خیلی آمار خوبی نیست چون به هر حال طارمی با توجه به عملکردی که از خود نشان داده سطح انتظار هواداران را بالا برده و شاید همین بالا بردن سطح انتظارات کار این بازیکن را سخت کرده است. از طرفی دیگر طارمی که حالا یکی از اجزای ثابت تیم ملی است شاید به دلیل نقش متفاوتی که در این تیم دارد این روزها دچار تناقض در فوتبال شده است. این بازیکن در تیم ملی به عنوان بال چپ بازی می‌کند و این در حالی است که او در پرسپولیس مهاجم هدف است. آیا موتور گلزنی طارمی خراب شده یا او دلش نمی خواهد گل بزند! مگر می شود این همه موقعیت خوب از دست برود که نتیجه اش متزلزل شدن جایگاه سرخ پوشان در جدول باشد! شاید هم بازی کردن در پست های مختلف باعث این افت شده است که اگر این باشد، مشکلات بین برانکو و کی روش حادتر می شد.

اینکه توپ‌های این بازیکن گل نمی‌شود شاید بیشتر از اینکه مشکل فنی باشد مشکل روحی است و شاید در این میان برانکو وظیفه خطیری برای بازگرداندن اعتماد به نفس این بازیکن داشته باشد. در کنار همه مسوولیت های سنگینی که پروفسور سرخ ها دارد، هستند کسانی که از زیر کار در می روند و فعلاً خودشان را زیر نتایج خوبی که شاگردان برانکو می گیرند قایم کرده اند. افرادی که تنها کار مهم شان در باشگاه بزرگ پرسپولیس گرفتن حقوق چند میلیونی شان از بانک است و در مواقع اضطراری زیر سوال بردن خبرنگاران و اصحاب رسانه.

هزاران هزار سوال در ذهن هواداران و اصحاب رسانه در مورد مسائل مختلف باشگاه محبوبشان هست، اما مسوولی که پاسخگو باشد نیست! فعلاً به لطف تجربه برانکو و غیرت بازیکنان اوضاع پرسپولیس خوب است و هواداران راضی، کسی کاری به کار آن آقایان ندارد، امان از روزی که دیگر مسائل فنی و غیرت برای گرفتن نتیجه به کار نیاید... . آن موقع است که دوباره انگشت اتهام به سوی خبرنگاران است می گویند این قشر نگذاشتند پرسپولیس نتیجه بگیرد! کاش کمی انصاف داشته باشند و سیاست سکوت شان را کنار بگذارند تا بعد دیگران را مقصر ندانند.

علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته مطابق قبل در ورزشگاه آزادی حاضر شد تا بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی را تماشا کند اما او وقتی در محاصره خبرنگاران برای انجام مصاحبه قرار گرفت یکبار دیگر سیاست سکوت را در پیش گرفت و حاضر به مصاحبه با رسانه‌ها نشد و عنوان کرد که برای او تنها هواداران مهم هستند و اهل رسانه نیست! این صحبت‌های سرپرست باشگاه باید مورد تحلیل قرار بگیرد چرا که در روزگاری که در همه دنیا رسانه‌ها را یک اصل مهم تلقی می‌کنند مشخص نیست طاهری چرا از صحبت با رسانه‌ها فراری است و تنها ترجیح می‌دهد با سایت باشگاه مصاحبه‌ای انجام دهد که قطعا خروجی‌ آن و سوالاتی که در آن پرسیده می‌شود مطابق میل سرپرست باشگاه است نه دغدغه‌هایی که طبعاً رسانه‌ها با آن دست به گریبان هستند.

کاش پرسپولیسی ها این عینک بدبینی را از چشم بردارند و همه را دشمن فرض نکنند. ای کاش طاهری می دانست برای یه حاشیه کشیدن سرخ پوشان 1000دلیل وجود دارد که اگر خبرنگاران بخواهند مطرح کردنش کاری ندارد؛ حواشی برای همه تیم ها هست و خواهد بود، اما یک مدیر واقعی اگر کارش را بلد باشد با شفاف سازی همه مشکلات را حل می کند. این سکوت و توهین های سرپرست پرسپولیس باعث می شود صدای رسانه ها در بیاید. ای کاش بدانند قایم شدن پشت هواداران میلیونی پرسپولیس خیلی دوام ندارد.

طاهری بابت ماجرایی که بابت لباس های پرسپولیس در فرودگاه بعد از بازگشت از امارات رخ داد و رسانه ها به این موضوع پرداختند ناراحت است و شاید باید بگوییم که شاکی است. او شاکی است که چرا مثلا رسانه ها این طور نوشته اند که پرسپولیس قصد داشته لباس ها را به صورت قاچاقی وارد ایران کند. مطمئنا باشگاه پرسپولیس به این نیت چنین خطای سهوی را مرتکب نشده و این شیوه لباس آوردن به ایران از سوی باشگاه را باید به پای بی تجربگی و بی مدیریتی در این مورد دانست اما شکل اتفاق افتاده در فرودگاه در ابتدای امر همان برداشتی است که برخی رسانه ها به آن اشاره کرده بودند اما مجموعه مدیریتی پرسپولیس به نظر سر ناسازگاری با رسانه ها را دارد و این موضوع را جدیدا همچون پتکی بر سر رسانه‌ها می‌کوبد! به نظر می‌رسد سرپرست باشگاه پرسپولیس با سپر قرار دادن لفظ هوادار و ممنوع‌المصاحبه کردن خودش قصد دارد به نوعی رسانه‌ها را مقابل هواداران قرار دهد.

این روزها حاشیه‌ها و سوالات زیادی اطراف پرسپولیس وجود دارد که طبعا طاهری به عنوان سرپرست باشگاه درباره آنها بهتر می‌تواند صحبت کند و از طرفی رسانه‌ها به عنوان رکنی از قانون اساسی پیگیر همین ابهامات و حاشیه‌ها هستند اما طاهری حاضر به پاسخگویی به رسانه‌ها نیست تا خود را از گزند انتقادات دور نگه دارد.

سرپرست پرسپولیس شاید هنوز مشاورانی ندارد که به او بگویند حتی اگر اصحاب رسانه به مواردی پیرامون این باشگاه اشاره می کنند که صحیح نیست راه جلوگیری از این موارد، سکوت و تقابل با رسانه نیست.طاهری و امثال چنین مدیرانی در فوتبال باید این را بیاموزند که میز و صندلی ها رفتنی است اما رسانه ها همیشه ماندنی هستند و طرد آنها باعث حل شدن مشکلات و یا تضمین کننده قهرمانی یک تیم نیست. طاهری همیشه عنوان کرده هواداران برایش اهمیت خاصی دارند، پس به احترام همین هواداران میلیونی ابهامات را برطرف کند.

602/101

کد خبر: 709212

وب گردی

وب گردی