همایش بزرگ تجاری ایران ونیوزلند در اتاق ایران برگزارشد

همایش اقتصادی ایران و نیوزلند ، با حضور نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و وزیر تجارت نیوزلند، به همراه نشست های رودرروی تجار و فعالان اقتصادی دو کشور، صبح امروز در اتاق ایران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز ،همایش تجاری میان ایران و نیوزلند صبح امروز (13 آذر ماه)با حضور نایب رییس اتاق بازرگانی ایران ، وزیر تجارت استرالیا و هیات تجاری نیوزلند در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد .

این همایش با سخنرانی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و وزیر تجارت نیوزلند آغاز شد .که در آن وزیر تجارت نیوزیلند با ابراز امیدواری ازسفرهای تجاری بازرگانان دو کشور ، فرصت ارتقاء روابط تجاری میان ایران و نیوزیلند را تا سقف یک میلیارد دلار عنوان کرد.

همچنین نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز بخش خصوصی و اقتصاد ایران را در دوره جدیدی از فعالیت‌تجاری و اقتصادی دانست که با برداشته شدن تحریم‌ها ،فرصت‌های جدیدی را برای تجارت و سرمایه گذاری در اختیار خارجی ها قرار داده است .

پس از آن مذاکرات رودرو (B2B) میان تجار و فعالان اقتصادی دو کشور در زمینه های مواد غذایی، گوشت، ماهی، کره، قهوه، شیر خشک و مکمل های غذایی، تجهیزات مخابراتی، تکنولوژی سازه های پیش ساخته، تجهیزات ایمنی، تجهیزات رادیویی، مته های حفاری، انرژی های نو (زمین گرمایشی) و دانشگاهی (اوکلند و کانتربری) صورت گرفت.

101/402

کد خبر: 709271

وب گردی

وب گردی