دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، میزبان دستاوردهای پژوهشی استان

همزمان با هفته ی پژوهش، نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای پژوهشی استان قزوین، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، در این نمایشگاه که با حضور دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی برگزار می شود، در فضایی بالغ بر یک هزار مترمربع و در 33 غرفه، آخرین دستاوردهای پژوهشی استان قزوین به نمایش در می آید.

هفته پژوهش و فناوری، فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور است که فعالان این عرصه می توانند ضمن اطلاع از روندها و وضعیت موجود در کشور برای آینده، برنامه ریزی و اقدامات بهتری را در دستور کار قرار دهند.

انتخاب و معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری و تجلیل از آنها و همچنین ایجاد فرصت تعامل بین فعالان این حوزه از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است که ضمن ارتقای شأن و جایگاه پژوهش و فناوری، بستر مناسبی برای ادامه راه، تقویت و توسعه پژوهش و فناوری که ضامن پیشرفت واقعی کشور و ایجاد ثروت، رفاه و امنیت برای مردم است در ابعاد اجتماعی و فرهنگی فراهم می کند.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه با شعار "پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای اقتصاد مقاومتی" از روز 14 آذرماه 95 در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور استاندار کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد و تا 17 آذرماه علاقه مندان می توانند از آخرین دستاوردهای پژوهشی استان قزوین دیدن کنند.

205/200

کد خبر: 709307

وب گردی

وب گردی