مشکل رحمتی جدی است/نمی خواهد سمت قلعه نویی برود!

بازی استقلال با تراکتور پر از حاشیه است و یکی ار آنها تقابل قلعه نویی با رحمتی است که کلی سرو صدا ایجاد کرده است.

به گزارش ایسکانیوز،رحمتی برای پیروزی مقابل تراکتور و عدم دریافت گل از این تیم برنامه دارد و به این موضوع اشاره کرده است که این بازی برای وی خیلی مهم است و حتی اگر در این بازی گلی از دروازه تراکتور عبور نکند استقلال نباید هیچ گلی را دریافت کند زیرا این بازی برای این گلر حیثیتی است و رحمتی دوست ندارد به هیچ نحوی بازنده این بازی را به اتمام برساند.

گفتنی است استقلال در برابر صبا به پیروزی رسبد اما بازی با تیم قلعه نویی شرایط متفاوتی دارد و برد در این بازی با دیگر دیدارها متفاوت است و منصوریان به این نکته واقف است.

این در حالی است که سرمربی استقلال قصد دارد این بازی را کاملا معمول و بدون حاشیه جلوه دهد اما همه در تیم می دانند که منصوریان برای این بازی نقشه های فراوان دارد و علاقه ای ندارد که در مقابل مربی سابق استقلال که با این تیم به مقامهای بسیاری نیز دست یافته است بازنده باشد زیرا رابطه این دو هیچ زمانی با یکدیگر خوب نبوده و تنها از روی ظاهر معمولی و بدون مشکل جلوه کردند.

شایان ذکر است رحمتی اعلام کرده قصدی برای رویارویی با قلعه نویی ندارد و ترجیح می دهد این مربی را نبیند زیرا وی مشکلاتی که با قلعه نویی داشته را فراموش نکرده است مگر اینکه دقیقه نود اطرافیان این گلر تصمیمش را تغییر دهند.

605/601

کد خبر: 709412

وب گردی

وب گردی