لاریجانی: ایران در این شرایط به هم ریخته از امنیت پایدار برخوردار است

رئیس مجلس گفت: نظام فکری مدرس شناخت سنت اسلامی به سوی مردم سالاری و تقویت مجلس بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی امروز (یکشنبه، 14 آذر ماه) حلول ماره ربیع الاول و روز مجلس را به تمامی همکاران خود تبریک و تهنیت گفت.

وی افزود: شهید مدرس از دور دوم مجلس تا پایان مجلس ششم اهتمام ویژه ای به جایگاه مجلس داشت و در تمامی زمینه ها اظهارنظر تاثیر گذاری داشته است.

لاریجانی تصریح کرد: شرایط زمانه مدرس و به هم ریختگی شرایط بین الملل و چند دستگی های آن دوره در مدرس بی تاثیر نبود اما نظریه مدرس مربوط به یک دوره تاریخی خاص نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نظام فکری مدرس شناخت سنت اسلامی به سوی مردم سالاری و تقویت مجلس بوده است.

وی به حوادث اخیر ماه صفر اشاره کرد و گفت: جنایات داعش در حله تاسف آور است، در این شرایط به هم ریخته ایران با تدبیر نیروهای مسلح و امنیتی از امنیت پایدار برخوردار است.

لاریجانی با اظهار تاسف نسبت به حادثه برخورد دو قطار در سمنان تصریح کرد: کمیته هایی برای این حادثه تشکیل شده و کمیسیون عمران تلاش وافری کرده و گزارش اولیه ای تهیه کرده است که به زودی به اطلاع نمایندگان خواهد رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس قوه مقننه اظهار داشت: مجلس نمایندگان و سنای آمریکا تصمیم صددرصدی بر تمدید قانون ایسا گرفته اند، آیا موضع رئیس جمهور آمریکا در برابر این موضوع صادقانه است؟ حدود نیمی از اعضای کنگره از حزب دموکرات هستند چطور شده که حتی یک نفر از آنها رای منفی به این تمدید تحریم ها نداده است؟

این خبر در حال تکمیل است...

300/302

کد خبر: 709435

وب گردی

وب گردی