تقدیر لاریجانی از دولت به دلیل ارائه لایحه بودجه سال ۹۶ در زمان مقرر

رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از دولت به دلیل ارائه لایحه بودجه سال ۹۶ در زمان مقرر گفت: بررسی لایحه بودجه ۹۶ با تشکیل کمیسیون تلفیق بودجه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، علی لاریجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی،ضمن تشکر از دولت به دلیل تقدیم لایحه بودجه در زمان مقرر به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از طریق هیأت رئیسه به نمایندگان این لایحه تقدیم می‌شود و با تشکیل کمیسیون تلفیق بودجه کار بررسی لایحه بودجه 96 آغاز خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرصت‌هایی که در آیین‌نامه داده شده براساس اینکه خدمت نمایندگان تقدیم شد،نمایندگان نظرات خود را اعلام می‌کنند،کمیسیون‌های تخصصی بررسی‌های خود را انجام می‌دهند و در نهایت در کمیسیون تلفیق بودجه این روند سامان پیدا خواهد کرد.

وی افزود:امیدواریم که تا بهمن ماه این مسیر را بتوانیم طی کنیم که بودجه سال مشخص شود. البته کار بسیار زیادی در روزهای آینده داریم، هم مواد دائمی برنامه است که باید آن را تصویب کنیم، پس از اینکه شورای نگهبان نظرات خود را بدهد باید آن را نهایی کنیم.

لاریجانی ادامه داد:کار دیگر مجلس بررسی لایحه برنامه ششم است که من به کمیسیون تلفیق هم گفته‌ام؛ان‌شاء الله تا پایان هفته به کار خود پایان دهند و صبح، عصر و شب جلسه داشته باشند تا برنامه ششم در این هفته نهایی شود و از هفته بعد بتوانیم بررسی آن را در مجلس در دستور کار قرار دهیم و بودجه‌ای که می‌خواهیم تصویب کنیم بر اساس قانون برنامه ششم باشد.

302/300

کد خبر: 709464

وب گردی

وب گردی