معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در گفت و گو با ایسکانیوز: سهم دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پژوهش در حوزه فناوری قابل قبول است

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در خصوص فعالیت های دانشگاهها، سازمانها ونهادها در هفته پژوهش گفت: سهم دانشگاه آزاد در هفته پژوهش در حوزه فناوری قابل قبول است.

وحید احمدی،معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز ضمن تشریح فعالیت های وزارت علوم در هفته پژوهش با اعلام اینکه مهمترین رسالت هفته پژوهش و فناوری ایجاد و احیای تفکر پژوهش و فناوری در اذهان تمام اقشار جامعه خصوصا محققان، فناوران، دانشجویان و دانش آموزان عنوان کرد: خوشبختانه تلاشهای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش و فناوری قابل تقدیر است.

وی در پاسخ به اینکه سهم دانشگاه آزاد در هفته پژوهش در حوزه فناوری قابل قبول است گفت: در سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی در تمام بخش های پژوهشی و فناوری بسیار فعال شرکت کرده است بطوریکه در کلیه بخش ها ما شاهد بودیم که هم در فعالیت های هفته پژوهش و هم معرفی پژوهشگران حضور چشمگیری داشتند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در پایان خاطر نشان کرد: امسال نیز شاهد حضور فعالانه و عملکرد بالای دانشگاه آزاد در این هفته و حوزه پژوهش هستیم و فعالیت های دانشگا آزاد بسیار مطلوب و رشد داشته و خوشبختانه نمایندگان دانشگاه آزاد در این اتفاق فعالیتهای مثمر ثمری داشته اند.

گفتنی است هفته پژوهش یکی از رویدادهای بزرگ و مهم در کشور است بطوری که همه ساله برنامه های متعددی را با همکاری سازمانها، نهادها، دانشگاهها و مراکز مرتبط با پژوهش و فناوری صورت داده می شود و از 21 تا 27 آذرماه (که روز رسمی پژوهش را در 25 آذرماه دربرمی گیرد) بعنوان هفته پژوهش تعیین شده و برگزار خواهد شد.

204/200

کد خبر: 709597

وب گردی

وب گردی