پزشکیان: اقداماتی مغایر قانون در طرح تحول نظام سلامت اجرا شده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اقداماتی مغایر قانون در طرح تحول نظام سلامت اجرا شده است و دولت اگر تعرفه‌ای را افزایش می‌دهد اعتبار آن دیده شود.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 آذرماه) مجلس شورای اسلامی،پس از طرح سوال "عبدالرضا مصری" و توضیحات "علی ربیعی" وزیرکار،تعاون و امور اجتماعی،گفت:برخی از دغدغه های "عبدالرضا مصری" صحیح بوده و بنده نیز به برخی مسائل طرح تحول نظام سلامت منتقد هستم؛اما برای رفع این مشکلات باید برای بررسی آن نشستی برگزار کرد و مشکلات را بررسی و نتایج را نهایی کرد.

وی با بیان اینکه در طرح تحول نظام سلامت اقدامات مغایر قانون بسیاری صورت گرفته است،افزود:دولت باید قانون را رعایت کند و اگر تعرفه‌ای را افزایش می‌دهد اعتبار آن دیده شود،اعتباردیده نشده و بیشتر بیمارستان‌ها بدهی دارند و شما بودجه‌ای ندارید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:تمام اعتباری که برای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی دیده شده 7 هزار میلیارد است و 8 هزار میلیارد تومان از آن طرف اوراق ایجاد شده که همه آنها مشکل قانونی دارد اما دولت باید چارچوب قانون را اجرا کند.

302/101

کد خبر: 709627

وب گردی

وب گردی