مامور وظیفه شناس پلیس، ناجی عزادار حسینی

اقدام به موقع مامور وظیفه شناس پلیس شهرستان تیران و کرون در رساندن فردی که در حین عزاداری دچار سکته قلبی شده بود وی را از مرگ حتمی نجات داد.

به گزارش ایسکانیوز ،سرهنگ "محمد حسین بابا کلانی"گفت: در سالروز شهادت امام رضا (ع) یکی از ماموران این فرماندهی حین انجام نظم دهی به دسته های عزاداری متوجه می شود که پیر غلام اباعبدالله الحسین (ع) که پیشاپیش هیئت درحال حرکت و عزاداری بود ناگهان به دلیل ایست قلبی بیهوش شد.

وی افزود: این مامور وظیفه شناس پلیس ، بلافاصله بامتوجه شدن موضوع ، سریعا وارد عمل شده و ضمن خلوت کردن اطراف بیمار او را سریعا سوار بر خودروی شخصی خود کرده و به اورژانس بیمارستان منتقل می کند.

این مقام مسئول گفت: این پیر غلام امام حسین (ع) با تلاش پزشکان و انجام عملیات احیاء به زندگی دوباره باز گشت و تحت درمان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هم اکنون حال عمومی بیمار مذکور رضایت بخش بوده و در سلامت کامل بسر می برد گفت: برابر اعلام پزشکان اگر فرد مذکور دیر به بیمارستان رسانده می شد شاید بازگرداندن وی به حیات دوباره کار مشکلی بود که در این زمینه تیم پزشکان و خانواده بیمار ضمن تشکر از مامورنیروی انتظامی برای سلامتی و توفیق خدمت رسانی همه سبز پوشان نظم و امنیت کشور دعا کردند.

700/705

کد خبر: 709657

وب گردی

وب گردی