تعامل خوب واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی سما تهران در هفته پژوهش

دومین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران با حضور احمد شمس رئیس جدید شورای نظارت و هماهنگی و علیرضا آزادبر دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما،  روسای واحد های سما و تنی چند از مسولین این مرکز  برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا آزادبر رئیس مرکز فرهنگی و آموزشی سما تهران در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مراکز سما استان تهران اذعان داشت: با توجه به نگاه مثبت و حسن نظر ریاست جدید شورا به سما ، چشم انداز خوبی در انتظار سما تهران خواهد بود.

احمد شمس ضمن استقبال از برگزاری جلسه در خصوص بهره مندی از امکانات واحد های دانشگاهی توسط مدارس و آموزشکده های سما تهران گفت: در هفته پژوهش با توجه به درخواست مدارس و آموزشکده های سما استان تهران ترتیبی اتخاذ خواهد شد که این مراکز آموزشی بتوانند از امکانات واحدهای دانشگاه بازدید و بهره مند شوند.

رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران همچنین با توجه به توسعه مدارس در سما تهران بیان داشت: سما استان تهران می تواند طرحی در خصوص استفاده از مکانهای بلا استفاده واحدهای دانشگاهی تهران آماده نماید تا ضمن بررسی آن مساعدت لازم صورت پذیرد.

این مسول بلند پایه دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به تقاضای واگذاری دوره های کاردانی به آموزشکده های سما تهران با توجه به واگذاری آنها در برخی شهرستان ها گفت: تداخل رشته ها در واحدهای دانشگاهی و آموزشکده های سما که موجب زیان می شود ، نیازمند بررسی است و مولفه های چون رشته ،دانشجو و هیات علمی باید مد نظر قرار گیرد و نیاز به طرح در شورای واحد های استان دارد.

احمد شمس در خصوص موضوع راه اندازی مدرسه در سما استان تهران گفت: مسولین باید در راه اندازی واحد آموزشی، با اتخاذ چشم انداز بلند مدت مانع از زیان ده بودن آن شوند.

گفتنی است، پیش از این جلسه، کمیته انتصابات استان تهران با حضور جمعی از مدیران سما تهران و مسولین برگزار شد.

205/200

کد خبر: 709722

وب گردی

وب گردی