نمایشگاه هفته پژوهش کردستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج افتتاح شد

نمایشگاه یافته های پژوهشی استان کردستان با مشارکت ادارات و سازمان های دولتی و مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی کردستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گشایش یافت.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه استانی در کردستان، معاون استاندار کردستان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان استانی و دبیر ستاد هفته پژوهشی کشور نیز حضور داشتند.

نمایشگاه یافته های پژوهشی استان کردستان با حضور ادارات و سازمان های دولتی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، مراکز تحقیقاتی و همچنیین بخش خصوصی در قالب 29 غرفه به میزبانی واحد دانشگاهی سنندج تا روز 18 آذرماه برپاست.

همچنین در این نمایشگاه و برای اولین بار غرفه فن بازار با هدف ایجاد ارتباط بین مخترعین و همچنین بازار راه اندازی شده است و در این غرفه افراد دارای ایده و فکر می توانند نسبت به عقد قراردادهای کاری با سرمایه گذاران اقدام کنند.

غرفه فن بازار برای اولین بار در نمایشگاه یافته های پژوهشی استان کردستان و به همت مرکز رشد واحد سنندج، پارک علم و فناوری کردستان و همچنین شرکت شهرک های صنعتی این استان راه اندازی شده است.

امروز و در جنب برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان کردستان دو قرارداد کاری در راستای تجاری کردن ایده های مبتکرین و مخترعین سنندجی نیز به امضا رسید.

سرکار فریبا گودرزی، دبیر ستاد هفته پژوهش و فن بازار کشور در جریان حضور در مراسم گشایش این نمایشگاه از بخش ها و غرفه های مختلف بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های پژوهشی ادارات ، سازمان های دولتی و مراکز دانشگاهی کردستان و همچنین نحوه عقد قرارداد فی ما بین سرمایه گذاران و صاحبان ایده و اختراع برای تجاری سازی طرحها و روند تبدیل ایده به پدیده قرار گرفت.

205/200

کد خبر: 709730

وب گردی

وب گردی