مراسم بیست و هفتمین سالروز تاسیس واحد ارومیه برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با حضور ریاست، هیئت رئیسه، پرسنل و تجلیل از روسا و معاونین 27 سال گذشته در سالن آمفی تئاتر شهید چمران این واحد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ واحد ارومیه در این مراسم که به احترام درگذشت اولین معاون اداری و مالی واحد ارومیه با یک روز تاخیر برگزار شد. دکتر عزیز جوان پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانغربی با اشاره به 13 آذر ماه سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بر تلاشهای انجام شده در جهت پیشرفت این واحد دانشگاهی و اینکه واحد ارومیه با پشتکار جوانان این مرز و بوم هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاهی کشور بویژه در استان آذربایجان غربی تبدیل شده است.

او افزود:سیر تکاملی این مجموعه با ایثار و از خود گذشتگی عزیزان بوده است و ما بعنوان وارثان خطه علم و دانش باید در حفظ این شجره طیبه کوشا باشیم.

رییس دانشگاه آزاد واحد ارومیه گفت:دانشگاه آزاد اسلامی را ثمره انقلاب اسلامی میدانیم که دانایی و علم آموزی را به تمام نقاط کشور سرایت داده است فلذا باید از گذشتگان این مجموعه خصوصا اساتید گرانقدر که با تعلیم و تربیت دانشجویان جوان در پیشرفت این مرز و بوم سهمی داشتند،به نیکی یاد کنیم.

جوان پور اظهار داشت:دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ آموزش عالی کشور یک تحولی بزرگ ایجاد کرد و برای اعتلا بخشیدن به شجره طیبه علم و دانش کشور وارد عرصه علم آموزی شد که همواره در سنوات گذشته همراه با مظلومیت بوده و در دولت های مختلف مورد بی مهری قرار گرفته است.

در پایان این مراسم از پرسنل و اساتید و هیات علمی نمونه با اهدا لوح،تقدیر شد.

203/200

کد خبر: 709833

وب گردی

وب گردی