برگزاری بیستمین همایش تزیاری و ششمین سمپوزیوم تخصصی گروه صنایع غذایی در واحد علوم دارویی

مدیر گروه علوم و صنایع غذایی واحد علوم دارویی از برگزاری بیستمین همایش تزیاری و ششمین سمپوزیوم تخصصی گروه صنایع غذایی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس پریسا زیارتی درباره برگزاری این همایش به ایسکانیوز گفت: این همایش در روز چهارشنبه 24 آذر ماه از ساعت 8.30 الی 13 در سالن آمفی تئاتر مرحوم دکتر شایورد برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف این همایش گفت : هدف از برگزاری این همایش آشنایی دانشجویان ارشد و دکترای صنایع غذایی با موضوعات تحقیقاتی است که با حضور اساتید مربوط در این حوزه برگزار می شود.

زیارتی ادامه داد: در این برنامه مهمانان و اساتید مربوط به حوزه صنایع غذا و موسسات عالی از جمله سازمان پژوهش علمی صنعتی ایران، سازمان ملی استاندارد ، اداره کنترل سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کارخانه های معتبر ایران مانند میهن ، پگاه، روغن بهشهر، هلدینگ زر و مراکز مختلف دیگر در این مراسم شر کت می کنند همچنین در این همایش اساتید مربوط به دانشگاه هایی مانند انیستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور و دانشگاه شهید بهشتی و... نیز حضور دارند.

دبیر ششمین سمپوزیوم تخصصی گروه صنایع غذایی و بیستمین همایش تزیاری افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد در زمینه ارتباط با صنعت و موضوعات مرتبط با پایان نامه خود می توانند از حضور این اساتید استفاده کنند. در این همایش جدیدترین مقالات تحقیقاتی، مشکلات صنعت غذا مطرح می شود تا زمینه ای برای دانشجویان فراهم شود و بتوانند با توجه به پروژه های تحقیقاتی خود مشکلات صنعت غذا را تا حدودی برطرف کنند.

وی تاکید کرد: باید توجه داشت این همایش در ارتباط با صنعت غذایی بوده و با رشته علوم تغذیه متفاوت است و در این همایش بیشتر معضلات صنعت غذایی در ساخت فراورده های مختلف مانند غلات ، روغن و لبنیات و... مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مهندس زیارتی با اشاره به راهکارهایی در زمینه بهبود کیفیت صنعت غذایی افرود: در این زمینه بهتر است تعامل صنعت غذا و دانشگاه ها بیشتر شود تا بتوان از مشکلات صنعت آگاهی پیدا کرد و در قالب پروژه های تحقیقاتی به مرحله اجرا رساند تا بتوانیم در بهبود صنعت غذا تاثیر بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به حمایت های دکتر میرزاده در زمینه برگزاری چنین همایش هایی گفت: حمایت های دکتر میرزاده همچنین سایر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این همایش ها بسیار عالی است و امکانات بسیاری توسط معاونت پژوهشی و باشگاه پژوهشگران جوان در اختیار ما قرار می دهند و امکان برگزاری چنین همایش هایی را برای ما فراهم می کنند.

حمایت های دکتر میرزاده همچنین سایر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این همایش ها بسیار عالی است و امکانات بسیاری توسط معاونت پژوهشی و باشگاه پژوهشگران جوان در اختیار ما قرار می دهند و امکان برگزاری چنین همایش هایی را برای ما فراهم می کنند

مدیر گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی ادامه تاکید کرد: همایش تزیاری برای ششمین بار است که در واحد علوم دارویی برگزار می شود که دوره های گذشته نیز چنین همایش هایی در روز جهانی غذا در همین واحد برگزار شده است ، از طریق این همایش ها بسیاری از دانشجویان ما توانستند ارتباط مستقیمی با صنعت داشته باشند و با مراکز تحقیقاتی از جمله سازمان پژوهشی و سازمان ملی استاندارد در زمینه طرح های تحقیقاتی همکاری کنند.

وی با اشاره به انگیزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه فراگیری علوم مرتبط با صنایع غذایی گفت: انگیزه دانشجویان در این زمینه بسیار زیاد است و از برگزاری همایش های مرتبط در این زمینه حمایت می کنند و بیش تر آن ها در زمینه صنعت غذا اشتغال دارند.

700/701

کد خبر: 709857

وب گردی

وب گردی