نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار استان اردبیل آغاز به کار کرد

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار استان اردبیل با حضور استاندار، روسای دانشگاه های استان و مسئولان استانی در سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل در طول تاریخ ظرفیت های بسیار خوب در نیروی انسانی داشته است و بهترین سرمایه اردبیل هم نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه شناسایی نیروی انسانی یکی از روش های توسعه استان اردبیل محسوب می شود، ادامه داد: اینگونه نمایشگاه ها مقدمات شناسایی این نیروها را فراهم می کند و امیدوارم با حضور این نیروها، شاهد شکوفایی استان باشیم.

پروفسور محمد نریمانی دبیر علمی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل گفت: 70 شرکت، دانشگاه و دستگاه اجرایی در قالب 43 غرفه در نمایشگاه امسال حضور دارند و دستاوردهای پژوهشی خود را در معرض عموم قرار می دهند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار استان اردبیل به مدت چهار روز برگزار می شود، ادامه داد: علاقه مندان از 14 تا 17 آذرماه ساعت 9 تا 12 و 14 تا 17 می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به برنامه های جنبی این نمایشگاه افزود: 15 آذر ماه طرح جهاد علمی برگزار می شود که هدف از آن فراخوان ایده های برتر بوده و 17 آذر ماه هم جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان برگزار خواهد شد.

کد خبر: 709898

وب گردی

وب گردی