کتاب های طوطی رونمایی می شوند

کتاب های کودک و نوجوان انتشارات فاطمی طی مراسمی روز شنبه 20 آذر برای نخستین بار به مخاطبان معرفی می شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌ عمومی کتابهای طوطی نوش ‏آفرین انصاری، ایران گرگین، و ایرج ضرغام قرار است در این مراسم به پاسداشت ایرج جهانشاهی و معرفی انتشارات طوطی و اهداف آن بپردازند.

در این مراسم که با حضور نخستین پدید‌آورندگان کتاب های این انتشارات یعنی پژمان رحیمی‏ زاده، مصطفی خرامان، بابک صابری، شبنم چایچیان، نگین احتسابیان، سارا خرامان، زهره پریرخ برگزار خواهد شد از نخستین نسخه ی رنگی قصه های من و بابام نیز رونمایی خواهد شد.

کیانوش غریب پور مدیریت این پروژه را برعهده داشته است و این نخستین بار در سطح جهان است که تمام تصاویر این اثر جادوان به صورت رنگی به دست مخاطبان می رسند.

علاوه بر نوش ‏آفرین انصاری دبیر شورای کتاب کودک ، ایران گرگین ویراستار ارشد فرهنگنامۀ کودکان و نوجوان و ایرج ضرغام مدیر انتشارات فاطمی دیگر نویسندگان ،تصویرگران و فعالان حوزه ی کودک نیز در این آیین حضور خواهد داشت.

در پایان نیز قرار است از برگزیدگان اولین دورۀ مسابقۀ داستان‏ نویسی «قصه های من و بابام» تقدیر شده و جوایزی به آنان اهدا گردد.

مراسم رونمایی از کتاب های طوطی شنبه 20 آذر ساعت 17 در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود و حضور برای عموم در این مراسم آزاد است.

502500

کد خبر: 709912

وب گردی

وب گردی