مایدا: کم کاری هندی ها برنامه ریزی را مشکل کرده است

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران با انتقاد از فدراسیون هند، گفت: 12 روز تا شروع مسابقات انتخابی جهان در کشور هند فرصت داریم اما هنوز هیچ اطلاعاتی از این رقابت ها به دستمان نرسیده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، «مایدا چیچیچ» افزود: منتظر اعلام تاریخ دقیق و محل برگزاری مسابقات انتخابی جهان در منطقه آسیای مرکزی از طرف فدراسیون هند هستیم.
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران تصریح کرد: فدراسیون والیبال هند که میزبان مسابقات انتخابی جهان در منطقه آسیای مرکزی است تا به این لحظه زمان دقیق و شهر و محل برگزاری این رقابت ها را به صورت رسمی اعلام نکرده است.
وی تاکید کرد: تیم ملی والیبال بانوان ایران از روز شنبه تمرینات خود را آغاز کرده است و بازیکنان دعوتی با انرژی و تلاش مضاعف برای پیروزی در مسابقات پیش رو تمرین می کنند.
مایدا همچنین گفت که منتظر اعلام قوانین این دوره از مسابقات نیز هستیم که تعداد بازیکنان اعزامی مشخص شود، آیا با ۱۴ بازیکن در انتخابی جهان شرکت می کنیم یا با ۱۲ بازیکن؟
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان درباره غیبت شبنم علیخانی پاسور تیم ملی در تمرینات گفت: این بازیکن در روزهای آینده به اردو خواهد پیوست و قرار نیست بازیکنی به اردو نشینان اضافه شود. قطعا با همین بازیکنان به مسابقات اعزام خواهیم شد.
مسابقات والیبال زنان انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست، رقابت ها در پنج گروه پیگیری می شود و تیم های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می روند.
در مرحله نخست و در گروه آسیای مرکزی چهار تیم هند، مالدیو، ایران و بنگلادش از 26 آذرماه در کشور هند به مصاف یکدیگر می روند تا قهرمان این رقابت ها به مرحله دوم رقابت های انتخابی آسیا صعود کند.

602/101

کد خبر: 709918

وب گردی

وب گردی