همکاری پلیس برای توسعه تفکر مهدویت

فرمانده انتظامی استان در دیدار با رئیس پژوهشکده مهدویت گفت: پلیس همواره خود را پشتیبان تفکر مهدویت می داند و در توسعه این تفکر با پژوهشکده همراهی و همکاری می کند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار"کاظم مجتبایی" با تأکید بر همراهی پلیس برای برگزاری همایش ها و مراسم مذهبی، افزود: مسائلی همچون بازشناسی جامعه نسبت به فرهنگ مهدویت و اثربخشی بی بدیل این فرهنگ، تنظیم افکار و رفتار جامعه ، پیشگیری از تخلفات و انحرافات از جمله مسائلی است که پلیس به صورت جدی پیگیر آن است.

فرمانده انتظامی استان قم توسعه فرهنگ مهدویت را تنها راه نجات بشریت دانست و گفت: انسان اگر بخواهد در طوفان ناملایمات و دنیای مادی و فشارهای گوناگون سیاسی، اقتصادی و اجتماعی سلامت خود و جامعه را حفظ کند،بایستی دنباله رو مهدویت و ولایت باشد.

تشکراز عملکرد و حمایت های ناجا درتوسعه فرهنگ مهدویت

در ادامه رئیس پژوهشکده مهدویت گفت: از پشتیبانی های پلیس برای بسط و توسعه فرهنگ مهدوی و تبلیغات و عملکردهای این نیرو برای انتشار نشریات و اجرای همایش ها ومراسم مذهبی سپاسگزاریم.

حجت الاسلام و المسلمین "پورسیدآقایی" افزود: حقیقتاً این حمایت ها توانسته ما را در برگزاری مراسم مختلف آشنایی با مهدویت و تاثیر و گسترش این اقدامات در کاهش آسیب ها و تخلفات موفق کند.

رئیس پژوهشکده مهدویت افزود: جامعه ای که با فرهنگ مهدویت آشنا باشد انحرافات در آن جامعه کمتر است و توسعه و تعمیق فرهنگ مهدویت امروزه یکی از ضرورت های جامعه ما است.

وی در پایان گفت:مسائل جوانان در این حوزه بیشتر مد نظر بوده و از شاخه های هجوم فرهنگ غرب و جنگ نرم دشمن نیز همین هدف گیری جوانان است که ما باید این قشر را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

700/705

کد خبر: 709939

وب گردی

وب گردی