یک دهه سینمای ایران با موضوع زنان در جشنواره پروین اعتصامی

بخش زنان و زندگی شهری در آئینه سینِما به منظور انتخاب بهترین فیلم‌های یک دهه سینمای ایران با موضوع زنان و زندگی شهری (13۸۵ تا 13۹۵) در نهمین جشنواره ملی پروین اعتصامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی پروین اعتصامی با اعلام این خبر افزود: این بخش توسط ستاد جشنواره پروین اعتصامی با حمایت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و اداره کل امور بانوان شهرداری تهران برگزار می‌شود.

بر پایه این خبر، بخش زنان و زندگی شهری در آئینه سینما با موضوعات: زنان، خانواده و سلامت شهری/ زنان، امنیت اجتماعی و آسیب های زندگی شهری/ زنان، عفاف و حجاب در زندگی شهری/ زنان و عدالت اجتماعی در زندگی شهری/ زنان و محیط زیست در زندگی شهری/ زنان و اقتصاد مقاومتی در زندگی شهری/ زنان و آموزش حقوق شهروندی/ زنان، مدیریت و برنامه ریزی شهری/ زنان و کاربرد فناوری های نوین ارتباطی در زندگی شهری/ زنان و سرمایه های اجتماعی در توسعه پایدار شهری/ زنان، فضاهای عمومی و سرزندگی شهری طراحی شده است.

در این خبر آمده است: زنان و مردان فیلمساز علاقمند می‌توانند آثار داستانی، مستندشان را که در طول یک دهه از سال 1385 تا 1395 تولید شده باشند تا هشتم دی ماه سالجاری به نشانی دبیرخانه این رویداد سینمایی: تهران، خیابان شهید باهنر، میدان شهید باهنر (نیاوران)، کاخ موزه نیاوران، دبیرخانه جشنواره فیلم پروین اعتصامی ارسال نمایند.

ضمناً جهت کسب اطلاعات تکمیلی بخش‌های مختلف و شرایط ارسال آثار به این رویداد سینمایی به سایت جشنواره به نشانی جشنواره ملی پروین اعتصامی (www.parvineff.ir) مراجعه نمایند.

روابط عمومی جشنواره ملی پروین اعتصامی جوایز بخش زنان و زندگی شهری در آئینه سینِما را به این ترتیب اعلام کرد:

پلاک پروین زرین، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین فیلم داستانی

پلاک پروین زرین، دیپلم افتخار وجایزه نقدی به بهترین فیلم مستند

پلاک پروین زرین، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین انتخاب سوژه از نگاه فیلمساز به مسائل شهری

پلاک پروین زرین، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین پژوهشگر در مسائل شهری

پلاک پروین زرین، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین پرداخت موضوع از نگاه فیلمساز به مسائل شهری

پلاک پروین زرین، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهترین فیلم

پلاک پروین زرین، دیپلم افتخار و جایزه ویژه شهرداری تهران به بهترین چهره زن موثر شهر تهران

جشنواره ملی پروین اعتصامی به دبیری مازیار رضاخانی و با همکاری نهادها و سازمان‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌گردد.
501500

کد خبر: 709952

وب گردی

وب گردی