برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک

به مناسبت فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو مسابقات فوتسال درون واحدی با حضور 40 تیم در 8 گروه 5 تیمی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک آغاز شد.

اکبر سلیمانیان سرپرست فنی این مسابقات در گفت و گو با ایسکانیوز افزود: حضور 440 نفر ورزشکار و سرپرست در مسابقات فوتسال دانشجویی کم سابقه است.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات حفظ روحیه شادابی و نشاط در بین دانشجویان و کشف استعدادهای برتر در زمینه فوتسال دانشجویی است.

وی با بیان اینکه تیم دانشگاه آزاد اسلامی اراک قهرمان لیگ دسته یک دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور است، افزود: هر ساله و در آذر ماه به مناسبت روز دانشجو یک دوره مسابقه درون واحدی در واحد اراک برگزار می گردد که حاصل این مسابقات کشف استعدادهای برتر فوتسالی و معرفی به تیم دانشگاه است.

سلیمانیان افزود :علاوه بر سطح کمی مسابقات، سطح کیفی مسابقات نیز بسیار بالا بوده و بهترین فوتسالیست های اراک در قالب تیم های مختلف در مسابقات حضور دارند.

سرپرست فنی مسابقات در ادامه از زحمات ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی اراک در برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر کرد و افزود: کادر برگزاری این مسابقات تماما از دانش آموخته های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک می باشند که در بالاترین سطح فوتبال و فوتسال کشور مشغول فعالیت در زمینه داوری و مربیگری می باشند.

لازم به ذکر است این مسابقات تا 24 آذر ماه سال جاری در سالن ورزشی پوریای ولی شهرک دانشگاهی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ادامه دارد.

200

کد خبر: 709963

وب گردی

وب گردی