دیدار و گفت و گو با شاعری  از سرزمین افغانستان

 جلسه دیدار وگفت گو ی پنجشنبه صبح هجدهم اذرماه کتابفروشی اینده اختصاص دارد به دیدار و گفت و گو با سید رضا محمدی  شاعر و رییس اتحادیه نویسندگان افغانستان که ساعت 9 صبح بر گزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سید رضا محمدی متولد سال ١٣٥٨در غزنین است، در مشهد و یزد بزرگ شده ، فارغ التحصیل رشته جهانی شدن از دانشگاه متروپولیتن لندن و فلسفه از دانشگاه بیرکبیک است. در ایران با روزنامه و مجلات ادبی همکار بوده و در کابل مجله روزنه و در لندن مجله سیمرغ را سردبیری می کرده است. چهار کتاب از او به زبان فارسی با نام های ، سه پلک مانده به شب، کاغذ باد، بازی با عزراییل و پادشاهی شعر منتشر شده و دو کتاب ترجمه شعرهایش به انگلیسی با نام گزیده شعرهای رضا و پادشاهی انار در لندن و نیویورک منتشر شده است.

همچنین شعرهای او به زبان های یونانی، آلمانی، فرانسوی، بنگالی و سویدی نیز ترجمه و منتشر شده است. همچنین وی داور جشنواره شعر کمبریج و عضو بورد مجله اشین ریوو در آکسفورد است.

جلسه دیدار و گفتگو با این شاعر که ریاست اتحادیه نویسندگان افغانستان را نیز به عهده دارد، پنجشنبه هجدهم آذر ماه در کتابفروشی آینده واقع در خیابان ولی عصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب برگزار می شود.

500500

کد خبر: 710069

وب گردی

وب گردی