گزینه های جانشینی خطیبی مشخص شدند

پس از کش و قوس فراوان ماشین‌سازی 4 گزینه که برای پذیرش پست سرمربی‌گری این تیم از شانس بیشتری برخوردار هستند را معرفی کردند.

به گزارش ایسکانیوز، باشگاه ماشین سازی تبریز از چهار مربی که سه نفر از آنها سابقه کار در فوتبال تبریز دارند را به عنوان مربیانی نام برد که برای پذیرش پست سرمربیگری این تیم شانس بالایی دارند.

ستار همدانی، فرهاد کاظمی و تونی اولیویرا که روزگاری به عنوان سرمربی و مربی تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز فعالیت می‌کردند به همراه یحیی گل‌محمدی مربیانی هستند که پذیرش پست سرمربی‌گری ماشین سازی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

البته شنیده می‌شود تونی اولویرا و یحیی گل‌محمدی علاقه چندانی به کار در این تیم انتهای جدولی ندارند و با این وجود ستار همدانی مربی سابق استقلال تهران و تراکتورسازی که تبریزی است و فرهاد کاظمی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری ماشین‌سازی به حساب می‌آیند.

علیرضا رحیمی عضو هیات مدیره این باشگاه در این باره گفت: هیات مدیره این باشگاه کاملا شرایط این تیم را در نظر داشته و نهایت دقت برای بهترین انتخاب برای هدایت این تیم را می‌کند. صبح امروز جلسه هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز برگزار شده و ادامه جلسه و معرفی سرمربی این تیم به فردا موکول می‌شود.

602/101

کد خبر: 710101

وب گردی

وب گردی