برگزاری مانور بزرگ امداد و نجات در واحد قم

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از برگزاری مانور بزرگ امداد و نجات با مشارکت کانون دانشجویی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد حسین خاکی درباره برگزاری مانور بزرگ امداد و نجات گفت:به مناسبت گرامیداشت سالروز ۱۶ آذر و روز دانشجو با همکاری کانون دانشجویی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم مانور بزرگ امداد و نجات با حضور تیم ویژه امداد و نجات در محل دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و با حضور دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مانور،دانشجویان با نکات آموزشی از جمله پناه گیری،تخلیه اضطراری و اجرای عملیات اسکان اضطراری،حمل مصدوم،اطفاءحریق،عملیات راپل و انتقال مصدوم به نقاط امن آشنا می شوند.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم افزود: در این مانور که با شعار حادثه امداد و نجات،ایمنی و با محوریت دانشجویان برگزار می شود عملیات امداد و نجات از طریق بالگرد در محوطه دانشگاه می باشد.

وی در پایان با تشکر از همکاری مجموعه جمعیت هلال احمر استان قم و به ویژه معاونت امور جوانان و معاونت امداد و نجات در برگزاری چنین مانور هایی، مشارکت و آشنایی جامعه و بویژه دانشجویان در کمک رسانی در مواقع اضطراری و بحرانها را ضروری و مفید دانست.

گفتنی است مانور بزرگ امداد و نجات در روز سه شنبه ۱۶ آذر ماه از ساعت ۱۱ در محل محوطه ورودی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم واقع در پردیسان برگزار می شود.

700/701

کد خبر: 710103

وب گردی

وب گردی