آیت الله غرویان:  دانشگاه آزاد اسلامی در برطرف کردن بسیاری از نیازهای کشور موفق بوده است

عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این که این دانشگاه در برطرف کردن بسیاری از نیازهای کشور موفق بوده،گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی توانسته هزاران دانشجو را در داخل و خارج از کشور به سمت خود جذب کند و به دلیل درس هایی که در دانشگاه آزاد تدریس می شود جنبه کاربردی زیادی پیدا کند و ناظر به نیازهای مملکت باشد.

آیت الله محسن غرویان عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی و مدرس حوزه علمیه قم در گفت و گو با ایسکانیوز با بیان این که دانشگاه آزاد در حال حاضر بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی براساس اراده و خواست مردم، پدران، مادران و جوانان اداره می شود. تحصیلاتی که در دانشگاه آزاد انجام می گیرد براساس اراده و خواست خود ملت و مردم است.

مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به این که دانشگاه آزاد اسلامی در برطرف کردن بسیاری از نیازهای کشور موفق بوده، ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه آزاد توانسته هزاران دانشجو را در داخل و خارج از کشور به سمت خود جذب کند و به دلیل درس هایی که در دانشگاه آزاد تدریس می شود جنبه کاربردی زیادی پیدا و ناظر به نیازهای مملکت باشد.

وی افزود: فلسفه وجودی دانشگاه ها هم همین است که رشته های مختلف دانش بنیان، تاسیس بشوند تا بتوانند صنعت، تکنولوژی، رشد و توسعه کشور ما را تامین کنند. دانشگاه آزاد در این جهت یکی از موفق ترین مراکز علمی کشور بوده است.

عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با تاثیر عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی بر روی جامعه، گفت: دانشگاه آزاد مرکز اجتماع نسل جوان و رونشفکر ما است؛ مرکز علم و دانش است. پیشرفت یا عقب ماندگی هر کشوری بستگی به مراکز علمی و دانشگاهی آن کشور دارد. دانشگاه آزاد اسلامی چون نسل جوان را براساس علم و دانش تربیت می کند قطعا در سیاست، اقتصاد و فرهنگ جامعه می تواند تاثیرگذار باشد. جوانان بر روی پدر، مادر و خانواده های خود در جهت مسایل اجتماعی، رویکردهای فرهنگی، اخلاقی و اقتصادی بسیار تاثیر روشن و مستقیمی دارند.

مدرس حوزه علمیه قم با بیان این که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یک شخصیت علمی و فرهنگی هستند، افزود: دکتر میرزاده دغدغه بسیاری برای فرهنگ جامعه دارند، بنده عضو شورای فرهنگی راهبردی هستم و در جلساتی که در محضر وی داریم حضور دارم و از نزدیک می بینم که ایشان واقعا دغدغه علم، دانش، صنعت و پیشرفت دانش بنیان کشور را دارند و در برنامه های خودشان نهایت تلاش را برای هرچه بالاتر بردن رشد دانشگاه آزاد دارند تا درخشش بیشتری در صفحه داخلی و خارجی داشته باشد.

وی در پایان افزود: تلاش های دکتر میرزاده واقعا تلاش های مخلصانه ای است.

300/302

کد خبر: 710110

وب گردی

وب گردی