رکورد تولید قطعات پِرِسی خودرو بدنبال برنامه افزایش تولید سایپا شکسته شد

معاون تولید شرکت سایپا پرس اعلام کرد: به دنبال برنامه افزایش تولید خودرو در گروه خودروسازی سایپا و شرکت رنو، در آبان ماه امسال 437 هزار قطعه از محصولات مختلف پِرِسی خودرو تولید و به این ترتیب، رکورد تولید این قطعات در پنج سال اخیر شکسته شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی شرکت سایپا پرس، اشکان مومنی اضافه کرد: براساس تاکید گروه خودروسازی سایپا مبنی بر افزایش تولید محصولات مختلف پرسی، تولید این قطعات در شرکت سایپا پرس نسبت به 6 ماه نخست امسال، 30 درصد افزایش یافت.
وی اضافه کرد: این افزایش تولید در کنار بهبود روند کیفی قطعات و کاهش قطعات نامنطبق و ضایعات، تحقق یافته است.
مومنی افزود: این شرکت در ماه های اخیر در راستای برنامه های افزایش تولید گروه خودرو سازی سایپا و شرکت رنو گام برداشته است.
به گزارش ایرنا، شرکت سایپا پرس در سال 1387 در کیلومتر 14 جاده قدیم قم برای تولید قطعات پرسی بدنه خودروهای گروه خودروسازی سایپا تأسیس شده است.
این شرکت دارای دو سالن تولیدی به نام های سالن پرس و مجموعه سازی است؛ در سالن پرس، دو خط پرس سنگین و نیمه سنگین و یک خط پرس به همراه سیستم تغذیه اتوماتیک کویل به منظور تولید قطعات بدنه مستقر شده اند؛ سالن مجموعه سازی شرکت سایپاپرس نیز دارای خطوط تولید مجموعه دربهای جلو و عقب، مجموعه آستر دربهای جلو و عقب و مجموعه درب صندوق و درب موتور انواع خانواده پراید و مجموعه گلگیر راست و چپ تیبا است.

101/401

کد خبر: 710121

وب گردی

وب گردی