جلسه رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با نخبگان واحد زرقان

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت : « باشگاه یک فرزند فرزانه ای از دانشگاه آزاد اسلامی است. این باشگاه 70 هزار پژوهشگرو نخبه ، 14 هزار عضو فعال و 998 چهره درخشان دارد. »

به گزارش ایسکانیوز، جلسه رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با هیات رئیسه و پژوهشگران جوان و نخبگان و واحد زرقان در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس واحد زرقان مهدی وادی ضمن خوش آمدگویی به ریاست محترم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ، اساتید و دانشجویان، روند شکل گیری دانشگاه آزاد اسلامی را بیان کرد و به ثمر نشستن این شجره طیبه را که مرهون زحمات خالصانه همه دست اندرکاران خصوصاً ریاست محترم هیات مؤسس و هیات امناء این دانشگاه که بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است، دانستند و از ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی دکترمیرزاده و معاونین محترم ایشان که جهت اعتلای این شجره طیبه در همه زمینه تلاش شبانه روزی می نمایند، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه ریاست محترم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در جمع هیأت رئیسه ، اساتید و دانشجویان پژوهشگر و نخبه واحدزرقان به ایراد سخنرانی پرداخت.

کریم زارع بیان کرد : « با سپاس به درگاه خداوند و درود به روان پاک شهدای اسلام ، امیدوارم که آقا و صاحب بزرگمان حضرت مهدی (عج) ناظر بر جلسه ما باشند و با حضور خود جلسه ما را نورانی کنند. امیدوار هستیم که با وجود و کمک و همت همه مسئولین کارهایی انجام شود و بتوانیم گامهای بزرگی برداریم.»

ایشان چنین بیان نمود : « من افتخار می کنم که خدمتگزار شما عزیزان هستم و امیدوارم که با دعای خیر شما رسالتی را که بر عهده ماست به خوبی انجام دهیم و از تمامی شما عزیزان تشکر و سپاسگزاری می کنم.»

سپس کریم زارع نسبت به ارائه گزارش عملکرد باشگاه پژوهشگران و نخبگان پرداخت و اینگونه عنوان کرد: این باشگاه 70 هزار عضو دارد که از این تعداد 14 هزار عضو فعال و تعداد اعضای استعدادهای درخشان نیز 998 نفر می باشد . در 4 سال اخیر دو برابر بازدهی کار بیشتر شده است و نیز نمایشگاه هفته پژوهش و بازدید دکتر میرزاده از غرفه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در نمایشگاه بین المللی در سال 95 ، تعداد اختراعات 3568 ، 90 درصد داوری های ما از خارج است ، کسب مدال طلای سلولهای بنیادی از دست نخست وزیر کانادا ، در خصوص سهم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی ، تا تاریخ 6 شهریور 1395 تعداد 63889 رکورد علمی در پایگاه استنادی اسکوبوس بنام دانشگاه آزاد اسلامی به ثبت رسیده است که از این تعداد رکوردهای علمی ثبت شده باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان 7203 رکورد است.

در ادامه جلسه معاون محترم پژوهشی و آموزشی واحد زرقان و نخبگان و پژوهشگران جوان گزارشی از فعالیتها و مقالات به ثبت رسیده و دردست اقدام در این واحد دانشگاهی را به ریاست محترم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ارائه کرد.

200/401

کد خبر: 710145

وب گردی

وب گردی