نشست صمیمی رئیس و معاونان واحد ارومیه  با دانشجویان دختر خوابگاه کوثر

نشست صمیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به همراه  معاونین با دانشجویان دختر خوابگاه کوثر این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، عزیز جوان پور ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشجویان باید خود را در مسیر علم و تقوا قرار دهند و تمام سعی و تلاش خود را در این مسیر بکار گیرند.

دکتر عزیز جوان پور بابیان اینکه حضور اعضای هیات رئیسه در بین دانشجویان نشان از اهمیت دادن دانشگاه به دانشجویان است افزود:تلاش مسئولان دانشگاه بر این است در حد توان زمینه را برای آرامش و آسایش دانشجویان خوابگاه فراهم کنند تا عزیزان مستقر در خوابگاه در محیطی آرام و ایمن به تحصیل بپردازند.

رییس واحد ارومیه گفت:در سال های گذشته هم نسبت به رفع مطالبات دانشجویان دانشگاه اقداماتی انجام شده است که طبق بررسی های بعمل آمده این مطالبات تا حدودی رفع شده و مابقی این درخواست ها نیاز به بحث و بررسی های بیشتری دارد.

جوان پور توجه ویژه به حوزه عمران خوابگاه دانشجویی را از اولویت های دانشگاه دانست و گفت:محوطه سازی خوابگاه یکی از بهترین و مهم ترین اقدامات معاونت محترم عمرانی بوده و در جلسات گذشته مقرر شد نسبت به تهیه لوازم و دستگاه های ورزشی و نصب در محل محوطه خوابگاه برای استفاده دانشجویان عزیز اقدام شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه ابراز امیدواری کرد تا این گونه نشست ها گامی مؤثر در برآورده شدن نیازهای دانشجویان مستقر در خوابگاه باشد.

700/701

کد خبر: 710147

وب گردی

وب گردی