درگیری،عکس جنجالی یا رویارویی با قلعه نویی!/دستور قطعی به سکوت رحمتی

بحث محرومیت رحمتی در بازی با تراکتور جنجال ساز شد اما گویا این بازیکن به میدان می رود.

به گزارش ایسکانیوز،رحمتی در حالی برای بازی با تیم قلعه نویی آماده می شود که برای این دیدار انگیزه زیادی دارد و این در حالی است که در آستانه این بازی شوک بزرگی به وی و مجموعه استقلال وارد شد.

گفتنی است استقلالی ها اما پس از بررسی های لازم دریافتند که این دروازه بان محروم نیست و و می تواند در مقابل تراکتور به میدان برود اما این موضوع از کجا شروع شد و دلیلش چه بود مشخص نیست.

شایان ذکر است اعلام این موضوع قبل از بازی با تراکتور بی دلیل نبوده زیرا رحمتی پیش از این در اردوی ارمنستان عکسهای جنجالی گرفته و از طرفی دیگر گفته می شود که خیلی ها دوست ندارند این گلر در بازی با تراکتور حاضر شود و به همین دلیل این داستان را پیش کشیدند تا رحمتی برای این بازی مهم بیرون از ترکیب استقلال باشد زیرا وی و حضورش برای استقلال بسیار مهم و حیاتی است.

این در حالی است که از سوی مسوولان اعلام شده بحث محرومیت وی از درگیری در بازی با صبا مطرح شده اما به دلیل بازی حساس استقلال و اعتراض شدید آبی ها به این موضوع اعلام شده که رحمتی مصدوم نیست و در ترکیب تیمش مقابل تراکتور قرار می گیرد و تیمش را همراهی می کند.

از طرفی دیگر به رحمتی اعلام شده در این مورد سکوت اختیار کند و هیچ صحبتی را مطرح نکند تا اوضاع قبل از بازی کاملا آرام پیش برود.

605/101

کد خبر: 710176

وب گردی

وب گردی