سرپرست دانشگاه آزاد واحد انزلی:احترام به سالمندان وظیفه تمامی اقشار جامعه است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت گرامیداشت هفته معلولین از مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی سالمندان میعاد این شهرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش ایسکانیوز در این دیدار دکتر علیرضا اقدامی احترام به سالمندان و تکریم آنان را وظیفه تمامی اقشار جامعه عنوان کرد و گفت:دوره سالمندی یکی از مهمترین مراحل زندگی هر فرد محسوب می شود و سالمندان گنجینه های ارزشمند جامعه هستند.

وی با بیان اینکه این قشر مهم و باارزش؛ سالهای جوانی خود را پشت سر گذاشته و امروز نیازمند توجه ما هستند افزود: بی شک احترام گذاشتن به سالمندان موجب تحکیم بنیان خانواده های ایرانی خواهد شد و باید فرهنگ سازی لازم به منظور تکریم آنان در جامعه صورت گیرد.

دکتر اقدامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی کانون های متعددی فعال هستند که از مهمترین آنها می توان به کانون های مهرودوستی ، هلال احمر و شهدای گمنام اشاره کرد. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی تصریح کرد: در این کانون ها جوانان دانشجوی بسیاری در حال فعالیت هستند که دیدار امروز به پیشنهاد و خواست این عزیزان صورت گرفته است.وی اضافه کرد: کانون مهر و دوستی با اهداف متعددی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی تشکیل شده است که حضور در مراکزی نظیر مرکز توانبخشی میعاد از مهمترین این اهدف است.

دکتر علیرضا اقدامی سرکشی از این مراکز و دلجویی از سالمندان را از مهمترین وظایف دانشجویان فعال در کانون ها و تشکل های دانشجویی به ویژه کانون مهر و دوستی عنوان کرد.
گفتنی است در این بازدید اعضای هیات رئیسه ، اعضای کانون های دانشجویی مهر و دوستی, هلال احمر و شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی حضور داشتند.

700700

کد خبر: 710183

وب گردی

وب گردی