توصیه من به شما دانشجویان عزیز این است که به خوبی تحصیل کرده و با نمرات درخشان فارغ التحصیل شوید

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران استان البرز در مراسم تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و  ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با تبریک روز دانشجو گفت: برای اینکه پرچم افتخاری که توسط شهدا و ایثارگران برافراشته شده است بر زمین نیفتد هرکس می بایست حداقل وظیفه خود را به درست ترین شکل انجام دهد و لذا توصیه من به شما دانشجویان عزیز این است که به خوبی تحصیل کرده و با نمرات درخشان فارغ التحصیل شوید.

به گزارش ایسکانیوز، طاهری با اشاره به وجود دو نفر از رتبه های تک رقمی کنکور امسال از دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: «با نگاهی به رتبه های تک رقمی امسال در آزمون سراسری دانشگاه ها می توانیم نام فرزندان شهدا و ایثارگران را ببینم و این افتخاری غرورآمیز است که ارواح طیبه شهدا را راضی خواهد کرد».

مهندس طاهری با اشاره به آمار موجود گفت:« 1% از دانشجویان کل کشور جزو نخبگان کشور هستند و این در حالی است که 6% از دانشجویان ایثارگر و شاهد جزو نخبگان درجه یک کشور هستند».

وی با تاکید بر درس خواندن به عنوان مهمترین وظیفه این دانشجویان برای ادامه راه پرافتخار پدران بزرگوارشان افزود: «بر خود می بالیم که به عنوان مسئولین و خادمین جامعه کوشش می کنیم برکتی که از خون پاک شهدا نصیب این مملکت شده است، پایمال نشود».

لازم به ذکر است در این مراسم ضمن برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل اجرای تصنیف، با حضور مسئولین حاضر در سالن از تعدادی از دانشجویان شاهد وایثارگر ممتاز و نمونه واحدهای دانشگاهی استان البرز و آموزشکده های سمای این استان با اهدای لوح های تقدیر، تجلیل شد.

200

کد خبر: 710189

وب گردی

وب گردی