روح پرسشگری باید از روح تحقیق و پژوهش سرچشمه بگیرد

دکتر دانشفرد روز 16 آذر را به دانشجویان و جامعه دانشگاهی تبریک گفت و تاکید کرد : رفتار دانشجویی اعم از مشارکت سیاسی و حضور فعال در جریان های مختلف ملی و بین المللی و روح پرسشگری باید از روح تحقیق و پژوهش سرچشمه بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر کرم اله دانشفرد معاون فرهنگی و دانشجویی این واحد ضمن تبریک روز دانشجو به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی در این خصوص اشاره کرد و گفت: هدف اصلی دانشجویان باید تحصیل توام با تهذیب ، مطالعه ، تحقیق و پژوهش و اختصاص زمان بیشتر برای اندیشیدن باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات گفت: برنامه های روز 16 آذر با مشارکت کانون ها و تشکل های دانشجویی واحد علوم و تحقیقات و با حضور چهره های سیاسی و دانشجویان نمونه در زمینه های مختلف برگزار می شود .

دکتر دانشفرد با بیان اینکه دانشجویان از این فرصت برای مطالبات به حق خود بهره ببرند ، تصریح کرد: انتظار میرود که در تجلیل از دانشجویان به مشکلات، نارساییها و چالشهای موجود دانشجویان و دانشگاهها به صورت دقیق رسیدگی شود. این روز، یکی مناسبترین روزها است تا دانشجویان به بازتاب مشکلات خود بپردازند و خواستهای مشروع خود را مطرح کنند.

وی افزود: در مراسم روز دانشجو از دانشجویان فعال در عرصه های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و آموزشی دانشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد.

200

کد خبر: 710190

وب گردی

وب گردی