بیش از100 برنامه برای معلولان محله های مرکزی شهر تهران در حال اجراست

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11تهران گفت: به مناسبت روز جهانی معلولان در هفته جاری بیش از یکصد برنامه ورزشی، گردشگری ، فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان معلول ساکن در محله های مرکزی شهر تهران در دست اجرا داریم.

به گزارش ایسکانیوز سید عباس طباطبایی با اشاره به این که روز سوم دسامبر(13آذر ) به عنوان روز جهانی معلولان شناخته شده است؛ به تشریح برنامه های مدیریت شهری همزمان با سایر نقاط جهان برای شهروندان معلول ساکن در محله های این منطقه طی هفته جاری پرداخت.

به گفته طباطبایی برگزاری تورهای گردشگری، مسابقه نقاشی، مسابقه ورزشی، کلاس های آموزشی با موضوعات مورد نیاز معلولان، دیدار با معلولان و رسیدگی به درخواست هایشان، تقدیر از معلولان نخبه، انجام تست های غربالگری پزشکی و برنامه های درمانی، برگزاری کارگاه های آموزشی، مشاوره فردی، برگزاری نمایشگاه دستاورد و توانمندی های معلولان، برپایی بازارچه کار آفرینی، توزیع اقلام، کتابچه و بروشورهای آموزشی وآموزش های نگهداری از معلولان در خانواده از جمله برنامه های اجرایی در این هفته هستند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11، خاطر نشان کرد : این برنامه ها در سرای محلات، بوستان ها، اماکن عمومی و مراکز درمانی در حال اجرا هستند و علاقمندان می توانند برای اطلاع از زمان و مکان دقیق آن ها به نزدیکترین سرای محله مراجعه کنند.

700700

کد خبر: 710228

وب گردی

وب گردی