نیروی انتظامی بازوی توانمند نظام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی بازوی توانمند نظام است و وظیفه پاسداری از ارزش های اسلامی را بر عهده دارد.

به گزارش ایسکانیوز ، آیت الله "مصطفی علما" ، گفت: نیروی انتظامی در استقرار امنیت در جامعه سهم مهمی دارد و به گفته مقام معظم رهبری ناجا بازوی توانمند نظام است.

او از امنیت به عنوان یکی از اصول دنیای اسلام نام برد، چرا که امنیت در تمام شئون زندگی مردم تاثیرگذار است.

به گفته امام جمعه کرمانشاه، نقش نیروی انتظامی پاسداری از ارزش های اسلامی است و این سرمایه گذاری برای اسلام، به ما نشاط و نیرو می دهد.

آیت الله علما افزود: فراموش نکنیم در دوران دفاع مقدس آنچه که تمام اقشار جامعه را توانست در صحنه نگه دارد ارزش های اسلامی مانند تاسوعا و عاشورای حسینی ( ع ) بود.

ایستادگی نیروهای مسلح در برابر تهدیدات

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از برترین های جهان هستند و با تمام قدرت در مقابل تهدیدات ایستادگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: اقتدار نیروهای مسلح ایران موجب افتخار و سربلندی در عرصه های بین المللی است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: اقتدار دفاعی، اقتدار سیاسی ایجاد می کند، اگر این اقتدار را امروز نمی داشتیم نمی توانستیم 6 قدرت جهانی را پشت میز مذاکره بیاوریم ؛ اگر اقتدار دفاعی نداشته باشیم دشمن بر ما پیروز می شود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای نظامی ما امروز حرف اول را در دنیا می زنند و با قدرت ایستاده اند، گفت: آمریکا برای مقابله با ایران به عراق و افغانستان آمد اما دست خالی ماند.

700/705

کد خبر: 710308

وب گردی

وب گردی