سید قاسم جاسمی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه شد

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی از انتخاب سید قاسم جاسمی به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خبر داد و گفت: امیدوارم نمایندگان استان از ۶ ماه ریاست اینجانب در مجمع نمایندگان استان کرمانشاه رضایت داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، حسن سلیمانی با بیان اینکه 6 ماهه مسئولیت اینجانب در سمت ریاست مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به پایان رسیده است، اظهار داشت: از این پس سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان فعالیت می کند و امیدوارم در این سمت نیز موفق باشند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدوارم در این مدت که مسئولیت مجمع نمایندگان استان بر عهده اینجانب بوده تلاش ما مورد رضایت نمایندگان قرار گرفته باشد، بیان کرد: امیدواریم به همین شیوه و به اتفاق در کنار هم برای پیشبرد اهداف استان عمل کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری و هیئت دولت به استان کرمانشاه مهمترین برنامه ما در 6 ماهه ریاست اینجانب بر مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بوده است، گفت: برای تامین امکانات مورد نیاز و بودجه تلاش کردیم که امور آب برای سدها، راه آهن، پالایشگاه، پتروشیمی، اشتغالزایی، سرمایه گذاری، توسعه کشاورزی و توسعه فضای دانشگاهی استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: توقع ما این است که وزرای نیرو، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان وظایف مربوط به خود را انجام دهند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز به درخواست‌های ما در حوزه بهسازی های راه های روستایی و تسریع در اجرای برنامه های بنیاد مسکن و طرح های هادی توجهی نشده است، گفت: گویا وزیر نیرو تامین آبرسانی روستایی را فراموش کرده، وزیر بهداشت نیز به افتتاح بیمارستان صحنه، تجهیز بیمارستان کنگاور، هرسین و بیستون بی توجه است.

303/300

کد خبر: 710329

وب گردی

وب گردی