ویزیت رایگان دانشجویان در واحد لاهیجان به مناسبت روز دانشجو

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد لاهیجان به تشریح برنامه های این واحد در روز دانشجو پرداخت.

دکتر عباس تقوایی با اشاره به برنامه های روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به ایسکانیوز گفت: در روز دانشجو برنامه های متنوعی در نظر گرفته ایم پخش شیرینی و شکلات در بخش های مختلف دانشگاه آغاز شده است همچنین به کلاس های درس سر میزنیم و مسابقه ها و جوایزی برای آن ها در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: در ساعت 3 بعدازظهر امروز کرسی آزاد اندیشی در سالن خواجه نصیر واحد لاهیجان برگزار می شود.همچنین صبح فردا برنامه ای توسط دانشجویان عمران برای دانشجویان برگزار خواهد شد حدود یک هفته است که در سطح دانشگاه سیم کارت رایگان توزیع می شود این برنامه از روز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در نظر گرفته شده است و تا پایان هفته ادامه دارد.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد لاهیجان افزود: واحد لاهیجان یکی از نخستین واحدهای دارای درمانگاه است که در آن یک پزشک به عنوان کارمند جذب شده و به خدمت رسانی به دانشجویان می پردازد. در حال حاضر این درمانگاه به خارج از دانشگاه انتقال داده شده است و خدمات عمومی و دندانپزشکی نیز ارائه می دهد اما به مناسبت روز دانشجو طی امروز و روز آینده دانشجویان به صورت رایگان می توانند به صورت رایگان از خدمات آن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در روز پنجشنبه به اتفاق مدیران فرهنگی حوزه دانشجویی و فرهنگی از دانشگاه و خوابگاه بازدید خواهیم کرد که بیش از 200 دانشجو در آن ساکن هستند و برنامه هایی جهت تقدیر از دانشجویان منتخب صورت خواهد گرفت.در روز شنبه برنامه ای توسط کانون مهدویت واحد لاهیجان با حضور دکتر صفوی مسئول نهاد رهبری استان گیلان برگزار خواهد شد.

700/701

کد خبر: 710374

وب گردی

وب گردی