از فعالیت سمن ها برای ارتقای سواد رسانه ای حمایت می کنیم

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: از فعالیت سمن های تخصصی در راستای سواد رسانه ای جامعه حمایت می کنیم.

به گزارش ایسکانیوز؛ شفیع شفیعی در مجمع عمومی«انجمن روزنامه نگاران ایران ما» افزود: امور اجتماعی استانداری اردبیل در نظر دارد از توان تشکل های غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد در خصوص بررسی آسیب های اجتماعی و نقد و ارائه راهکار در این حوزه استفاده نماید.


وی با اشاره به اینکه این انجمن یک سازمان مردم نهاد تخصصی در حوزه رسانه است، اظهار کرد: انتظار می رود اعضای این سمن که از افراد با تجربه و حرفه ای رسانه ای استان می باشند در تقویت فضای رسانه ای و اصلاح و احیاء و ارتقاء این حوزه بصورت کارشناسی و با برنامه ریزی مدون تلاش کنند.
شفیعی گفت: با توجه به فضای ایجادشده برای فعالیت های مدنی انتظار می رود تشکلها و سمن ها در حوزه اجتماعی و فرهنگی نقش بیشتر و مؤثرتری ایفا نمایند.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با تأکید بر گسترش فعالیت های این انجمن اضافه کرد: رسالت « انجمن روز نامه نگاران ایران ما » با توجه به اینکه تنها سمن فعال در حوزه رسانه است، این تشکل می بایست با برگزاری کارگاهها و همایش های مناسب در حوزه های آسیب های اجتماعی، ارتقاء سواد رسانه ای، آسیب شناسی شبکه های اجتماعی و توانمند سازی تشکل ها نقش مؤثر و پیشرو داشته باشد.

کد خبر: 710608

وب گردی

وب گردی